Saturday , December 16 2017

आप की कानपूर से लोक सभा इंतिख़ाबी मुहीम का आग़ाज़

वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह और बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी के नक़श-ए-क़दम पर चलते हुए आम आदमी पार्टी (आप) के सरबराह अरविंद केजरीवाल भी रियासत उत्तरप्रदेश के इक़तिसादी दारुल-हकूमत कानपूर से ही लोक सभा के इंतिख

वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह और बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी के नक़श-ए-क़दम पर चलते हुए आम आदमी पार्टी (आप) के सरबराह अरविंद केजरीवाल भी रियासत उत्तरप्रदेश के इक़तिसादी दारुल-हकूमत कानपूर से ही लोक सभा के इंतिख़ाबी मुहीम का आग़ाज़ करेंगे।

आम आदमी पार्टी रुक्न ओमीनदरा भरत ने आज कहा कि पार्टी सरबराह अरविंद केजरीवाल दो मार्च से लोक सभा इंतिख़ाबात के मुहीम का कानपूर से आग़ाज़ करेंगे। ये खबर‌ आम आदमी पार्टी के संजय सिंह की जाने से मौसूल हुई है।

मर्कज़ी वज़ीर श्री प्रकाश जयसवाल ने कहा कि हक़ीक़त ये हैकि ज़्यादा तर सियासतदां अपनी इंतिख़ाबी मुहीम का आग़ाज़ कानपूर से ही करने में बेहतर तसव्वुर करते हैं चूँकि सियासी तारीख़ में उत्तरप्रदेश का ये शहर अहम तरीन साबित हुआ है जबकि ओमीनदरा भरत ने कहा कि चूँकि कानपूर उत्तरप्रदेश का इक़तिसादी दारुल-हकूमत है और यहां पर रहने वाले ज़्यादा तर अफ़राद तालीम-ए-याफ़ता हैं।

इसी लिए आम आदमी पार्टी पार्टी ने अपनी इंतिख़ाबी मुहीम के आग़ाज़ के लिए इस शहर का इंतिख़ाब किया है। वाज़िह रहेकि साल 2004 में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने भी लोक सभा के इंतिख़ाबी मुहीम का कानपूर से ही आग़ाज़ किया था जबकि बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी ने भी जनरल इलेक्शन की मुहीम का आग़ाज़ इसी शहर से किया है।

मशहूर कार्टूनिस्ट और आप के रुक्न असीम तरीवीदी ने कहा कि पार्टी कारकुनों में इस खबर‌ के बाद काफ़ी जोश पाया जाता है और ये कारकुन अभी से ही इंतिख़ाबी मुहीम के लिए तैयारी का आग़ाज़ करलिया है। दिल्ली से मौसूला खबर‌ के मुताबिक़ अन्ना हज़ारे ने अरविंद केजरीवाल पर तन्क़ीद करते हुए कहा हैकि अब केजरीवाल को मुल्क और समाज की फ़िक्र नहीं है।

उन्हें सिर्फ़ इक़तिदार की फ़िक्र है। वो जिन लोक पाल के बारे में भी संजीदा नहीं है। अगर ऐसा होता तो वो जन लोक पाल पर बी जे पी और कांग्रेस से मुज़ाकरात करसकते थे लेकिन ऐसा करना उन्होंने मुनासिब नहीं समझा। उन्हें सिर्फ़ इक़तिदार हासिल करने की फ़िक्र है। अन्नाहज़ारे ने कहा कि केजरीवाल को अवाम के सामने सबूत और शवाहिद पेश करना चाहिए।

अवाम को ये तफ़सीलात फ़राहम करनी चाहिए कि कोई लीडर बद उनवान क्यों है। आम आदमी पार्टी के ज़रिया जारी की गई बद उनवानों की फ़हरिस्त पर पूछे गए सवाल के जवाब में अन्नाहज़ारे ने कहा में कह चुका हूँ कि पार्टी के ज़रिया जारी की गई इस फ़हरिस्त पर वो मुत्तफ़िक़ नहीं है। उन्होंने कहा कि सिर्फ़ हवा में इल्ज़ामात आइद करने से कुछ होने वाला नहीं है।

हाल ही में आम आदमी पार्टी के ज़रिया अन्ना हज़ारे से आशीर्वाद मिलने के सवाल पर हज़ारे ने वाज़िह कर दिया कि उन्होंने अरविंद केजरीवाल और आप पार्टी को कोई आशीर्वाद नहीं दिया है। उन्होंने कहा कि मेरा आशीर्वाद मुल्क की भलाई करने वालों के साथ है।

TOPPOPULARRECENT