Wednesday , December 13 2017

‘आप’ टेलीफ़ोन पर

आम आदमी पार्टी ने वाराण‌सी और अमेठी लोक सभा हलक़ों में शहरीयों को टेलीफ़ोन कर के इंतेख़ाबी मुहिम चलाने का आग़ाज़ किया है इस तरह रज़ाकारों और अवाम को चाहे उन का ताल्लुक़ मुल्क के किसी भी हिस्से से हो अपने उम्मीदवारों की ताईद में इंतेख़

आम आदमी पार्टी ने वाराण‌सी और अमेठी लोक सभा हलक़ों में शहरीयों को टेलीफ़ोन कर के इंतेख़ाबी मुहिम चलाने का आग़ाज़ किया है इस तरह रज़ाकारों और अवाम को चाहे उन का ताल्लुक़ मुल्क के किसी भी हिस्से से हो अपने उम्मीदवारों की ताईद में इंतेख़ाबी मुहिम चलाने का मौक़ा मिलेगा।

पार्टी ने दोनों इंतेख़ाबी हलक़ों केलिए मुफ़्त टेलीफ़ोन काल की सहूलत भी फ़राहम की है। इन दोनों हलक़ों को रास्त तौर पर राय दहनदों को टेलीफ़ोन करने केलिए मरबूत कर दिया गया है। सदर पार्टी अरविंद केजरीवाल वाराण‌सी से नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ उम्मीदवार हैं और कुमार विश्वास नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी का अमेठी में मुक़ाबला कररहे हैं।

उन्होंने अपने हामीयों से कहा कि आली सतही इंतेख़ाबी मुहिम में अगर कोई शख़्स मुफ़्त टेलीफ़ोन काल पार्टी को करता है तो उसकी काल ख़ुद कार तौर पर किसी एक राय दहनदे से अपने पसंदीदा उम्मीदवार की ताईद में इंतिख़ाबी मुहिम चला सकता है ।

TOPPOPULARRECENT