आप यू पी में क़दम जमाने कोशां

आप यू पी में क़दम जमाने कोशां
लखनऊ

लखनऊ

दिल्ली असेम्बली इंतेख़ाबात में कामयाबी से हौसला पाकर आम आदमी पार्टी सियासी एतबार से अहम रियासत उत्तरप्रदेश में भी अपने क़दम जमाने की कोशिश कररही है। उसे उम्मीद है कि वो ज़ात पात पर मबनी सियासत की जगह मसाइल पर मबनी सियासत को दे सकेगी।

आम आदमी पार्टी की क़ौमी का‍उंसिल के रुकन और रियासती तर्जुमान वैभव महेश्वरी ने कहा कि लोगों का एहसास है कि यू पी पर ज़ात पात की सियासत का ग़लबा है लेकिन आप रियासत में इमकानात देख रही है। राय दहिंदे हर इलेक्शन के बाद हुकूमत तबदील कररहे हैं । उन्होंने एतिमाद ज़ाहिर किया कि वो यू पी के अवाम को मुतबादिल सियासत फ़राहम करेंगे जो सिर्फ़ मसाइल पर तवज्जे मर्कज़ करेगी चाहे उनका मज़हब या ज़ात पात कुछ भी हो ।

पार्टी की तौसी के बारे में उन्होंने कहा कि फ़िलहाल 72 अज़ला में आप की कमेटियां क़ायम हैं जो पाँच हलक़ों में तक़सीम किए गए हैं और उन की निगरानी रियासती मोतमदी करती है और इन सब कमेटीयों से तआवुन करती है उन्होंने कहा कि तंज़ीम इन 72 अज़ला में काफ़ी मुस्तहकम मौक़िफ़ रखती है। पार्टी की जानिब अवाम की रग़बत में और पार्टी की रुकनीयत में इज़ाफ़ा होता जा रहा है। लोक सभा इंतेख़ाबात के बाद राय दहिंदों में मनफ़ी रुजहान पैदा होगया था।

महेश्वरी ने कहा कि दिल्ली इंतेख़ाबात की वजह से वो यू पी में तंज़ीम की तैयारीयों पर ज़्यादा तवज्जे नहीं दे सके। उन्होंने कहा कि तौसी का मंसूबा एक इजलास में तए किया जाएगा जो होली के बाद मुनाक़िद होगा।

Top Stories