Monday , December 18 2017

आबी वसाइल की तक़सीम ट्रब्यूनल के फ़ैसले पर कुल जमाती मीटिंग

दरयाए कृष्णा के आबी वसाइल की तक़सीम के मसले पर बृजेश कुमार ट्रब्यूनल के दिए गए फ़ैसले से रियासत को होने वाले नुक़्सानात पर आइन्दा के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत देने के लिए रियासती हुकूमत ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की सदार

दरयाए कृष्णा के आबी वसाइल की तक़सीम के मसले पर बृजेश कुमार ट्रब्यूनल के दिए गए फ़ैसले से रियासत को होने वाले नुक़्सानात पर आइन्दा के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत देने के लिए रियासती हुकूमत ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की सदारत में कुल जमाती मीटिंग तलब करने का फ़ैसला किया है।

ये कुल जमाती मीटिंग 10 दिसमबर को रियासती सेक्रेटेरिएट में मुनाक़िद होगा। रियास्ती वज़ीर बड़ी आबपाशी पी सुदर्शन रेड्डी ने अपने एक बयान में इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि कृष्णा नदी के तहत वाक़्ये मुख़्तलिफ़ आबपाशी प्रोजेक्ट्स के हदूद में किसान तंज़ीमों के नुमाइंदों और वाटर यूज़र्स एसोसीएशन क़ाइदीन की तरफ से इज़हार करदा तशवीश-ओ‍एहतेजाज से हुकूमत मुकम्मिल इत्तेफ़ाक़ करती है।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि बृजेश कुमार ट्रब्यूनल फ़ैसले पर किसानों के दिए गए मश्वरों-ओ-तजावीज़ की रोशनी में रियासती मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करने हुकूमत फिर एक बार इंसाफ़ के हुसूल के लिए जद्द-ओ-जहद करने तैयार है।

आज सकरीटरीट में इस मसले पर मुख़्तलिफ़ किसान तंज़ीमों और वाटर यूज़र्स कमेटीयों के क़ाइदीन के साथ मुनाक़िदा मीटिंग में रियासती वज़ीर बड़ी आबपाशी बी सुदर्शन रेड्डी के अलावा अरविंद रेड्डी प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा आबपाशी आदित्य नाथ दास प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा आबपाशी मुरलीधर और नारायण रेड्डी इंजनीयर एन चीफ़ महिकमा आबपाशी के अलावा दुसरे ओहदेदार भी शरीक थे ।

TOPPOPULARRECENT