Friday , December 15 2017

आबेद अली ख़ां एजूकेशनल ट्रस्ट के ज़ेर एहतेमाम उर्दू दानी ज़बान दानी इंशा के 15 जुलाई से इमतेहानात

आबेद अली ख़ां एजूकेशनल ट्रस्ट के ज़ेर एहतिमाम इदारे अदबियात उर्दू पंजा गट्टा के इश्तिराक से तीन दरजात उर्दू दानी , ज़बान दानी , इंशा के इमतेहानात 15 जुलाई को शहर हैदराबाद‍ और‌ सिकंदराबाद के अलावा अज़ला‍ और‌ दीगर पड़ोसी रियासतों में सुबह 10 बजे एक साथ शुरू होंगे ।

तमाम इमतेहानात तहरीरी होंगे । आबेद अली ख़ां एजूकेशनल ट्रस्ट के दफ़्तर से सवालात वा जवाबात के पर्चे जारी होंगे । सैंटरज़ के ज़िम्मेदार अस्हाब 10 जुलाई से हाल टिक्टस दफ़्तर से हासिल करलें । जून 1994 से क़ायम आबेद अली ख़ां एजूकेशनल ट्रस्ट साल में दो मर्तबा इमतेहानात मुनाक़िद कररहा है उर्दू तालीम को आम करने और इबतिदाई तालीम सिखाने इसी आसान किताब मुरत्तिब की गई है जिस में उर्दू , इंग्लिश , तलगु और हिन्दी में लफ़ाज़ हैं ।

इस के अलावा तालीम को जारी रखने इंशा कामयाब होने के बाद रास्त उर्दू माहिर फिर उर्दू आलिम , और उर्दू फ़ाज़िल कर के बी ए में मौलाना अबदुल‌कलाम आज़ाद यूनीवर्सिटी , अंबेडकर यूनीवर्सिटी , काकतीया यूनीवर्सिटी में दाख़िला लिया जा सकता है । आबेद अली ख़ां एजूकेशनल ट्रस्ट के इमतेहानात में उसे तलबा‍ और तालिबात शरीक इमतेहान होसकते हैं जिन्हों ने गरमाई तातीलात में सैंटरज़ के ज़रीया तालीम हासिल की और किसी वजह से फ़ार्म दाख़िल ना करसके हूँ तो अपने सैंटर पर दरख़ास्त दे कर शरीक इमतेहान होसकते हैं । इंचार्ज ट्रस्ट जनाब मुहम्मद हबीब उर‌ रहमान से तफ़सीली मालूमात हासिल करसकते हैं । फ़ोन 9290680532 । 24744180 ext.225 । 24744114 रोज़ाना दफ़्तर सियासत पर सुबह 11 ता 5 बजे रब्त क़ायम करें

TOPPOPULARRECENT