Tuesday , December 12 2017

आम आदमी को इंसाफ़ मुफ़्त मिलेगा चीफ़ जस्टिस

हैदराबाद । १६ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : चीफ़ जस्टिस रियास्ती हाईकोर्ट मुदुन बी लोकोर ने कल वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया लोक अदालत का आग़ाज़ किया । मुल्क भर में ये पहला बेमिसाल तजुर्बा है । वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया लोक अदालत के

हैदराबाद । १६ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : चीफ़ जस्टिस रियास्ती हाईकोर्ट मुदुन बी लोकोर ने कल वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया लोक अदालत का आग़ाज़ किया । मुल्क भर में ये पहला बेमिसाल तजुर्बा है । वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया लोक अदालत के ज़रीया चारदेरीना ज़ेर तसफ़ीया मुक़द्दमात की यकसूई की। चीफ़ जस्टिस ने अपने कान्फ़्रैंस रुम से कड़पा ज़िला से ताल्लुक़ रखने वाले चार दरख़ास्त गुज़ारों के मुक़द्दमात का फ़ैसला किया । जस्टिस वे एश्वर्या सदर नशीन हाईकोर्ट लीगल सरवेस कमेटी चीफ़ जस्टिस के बाज़ू बैठे थे जिन चार मुक़द्दमात की यकसूई की वो गुज़शता 8 बरस से ज़ेर तसफ़ीया थे ।

जजस ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया लोक अदालत मुनाक़िद करने के इस अमल को आने वाले दिनों में मज़ीद तक़वियत हासिल होगी । क्यों कि चीफ़ जस्टिस चाहते हैं कि दरख़ास्त गुज़ारों को हैदराबाद आने की ज़रूरत ना पड़े । इंसाफ़ उन के घरों की चौखट तक पहूंच जाएगा । चीफ़ जस्टिस ने कहा कि वो तमाम जेलों में वीडियो राबिता के साथ लोक अदालत मुनाक़िद करने की तजवीज़ पर सरगर्मी से ग़ौर कर रहे हैं । चीफ़ जस्टिस ने कहा कि हम आम आदमी को मुफ़्त इंसाफ़ फ़राहम करेंगे ।।

TOPPOPULARRECENT