Sunday , December 17 2017

आम आदमी पार्टी की क़ौमी आमिला इजलास में यादव और भूषण की अलाह‌दगी पर गौर व ख़ौस

नई दिल्ली

नई दिल्ली

सीनियर क़ाइदीन प्रशांत भूषण और योगेंद्र यादव की सियासी उमोर कमेटी से अलाहदगी पर आम आदमी पार्टी की क़ौमी आमिला के इजलास में ग़ौर किया जाएगा जो जारिया माह के आख़िर में मुनाक़िद की जाएगी। क़ौमी काउंसिल जिस के तक़रीबन 100अरकान हैं हर साल इसका इजलास मुनाक़िद किया जाएगा।

जारिया साल क़ौमी आमिला का इजलास 28मार्च को मुक़र्रर है । कई मसाइल बिशमोल प्रशांत भूषण और योगेंद्र यादव की सियासी उमोर कमेटी से अलाहदगी पर इस इजलास में ग़ौर किया जाएगा। दीगर बाज़ इंतेज़ामी मसाइल भी हैं जिन पर इमकान है तबादला-ए-ख़्याल होगा ताहम ये बात मज़ीद वाज़िह होगई है कि अरविंद केजरीवाल की बैंगलोर से वापसी के बाद क़ौमी आमिला का एजंडा क्या होगा।

चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली 10रोज़ की छुट्टी पर हैं और बंग्लूरू में नेचुरोपैथी ईलाज करवा रहे हैं । क्योंकि उन के ख़ून में शुक्र की सतह में बहुत ज़्यादा इज़ाफ़ा होगया है। भूषण और यादव को क़ौमी आमिला के इजलास में जो गुज़िशता हफ़्ते मुनाक़िद किया गया था पार्टी की सियासी उमोर कमेटी से अलाहदा कर दिया गया है।

जब कि पार्टी के गोशे ने इल्ज़ाम आइद किया था कि वो पार्टी के सरबराह अरविंद केजरीवाल को क़ौमी कन्वीनर के ओहदे से हटाना चाहते हैं । क़ौमी आमिला आम आदमी पार्टी का दूसरा अहम तरीन इदारा है। इंतेहाई ताक़तवर सियासी उमोर कमेटी और क़ौमी आमिला के बाद क़ौमी काउंसिल का ही मुक़ाम है।

क़ौमी काउंसिल के साबिक़ इजलास में जो गज़िशता साल फ़रव‌री में मुनाक़िद किया गया था साबिक़ वज़ीर सोमनाथ भारती के तनाज़ा पर गर्मा गर्म मुबाहिस हुए थे। मुबय्यना तौर पर उस वक़्त के वज़ीर-ए-क़ानून सोमनाथ भारती दिल्ली कॉलोनी पर एक धावे के मौक़ा पर पुलिस के साथ थे।

TOPPOPULARRECENT