Monday , August 20 2018

आम आदमी पार्टी की ग़ैर रिवायती इंतेख़ाबी मुहिम पर तवज्जु

गुजरात में बड़ी सियासी पार्टीयों के दरमयान एक बच्चा आम आदमी पार्टी ने फ़ैसला किया है कि लोक सभा इंतेख़ाबात केलिए ग़ैर रिवायती तरीक़ा राय दहनदों को तरग़ीब देने केलिए इख़तेयार किए जाऐंगे जिन में नुक्कड़ नाटक और नौजवानों की इंटर्नशिप शा

गुजरात में बड़ी सियासी पार्टीयों के दरमयान एक बच्चा आम आदमी पार्टी ने फ़ैसला किया है कि लोक सभा इंतेख़ाबात केलिए ग़ैर रिवायती तरीक़ा राय दहनदों को तरग़ीब देने केलिए इख़तेयार किए जाऐंगे जिन में नुक्कड़ नाटक और नौजवानों की इंटर्नशिप शामिल होगी क्योंकि पार्टी के पास मालिया की क़िल्लत है इस लिए उसकी इंतेख़ाबी मुहिम इन्किसार का मुज़ाहरा होगी।

कांग्रेस और बी जे पी जैसी बड़ी पार्टीयों के बरअक्स आम आदमी पार्टी को बहुत कम अत्ये वसूल हुए हैं इस लिए इस ने फ़ैसला किया है कि अवाम तक रसाई हासिल करने केलिए रिवायती तरीक़े जैसे पोस्टर्स ,टी वी ,रेडीयो या अख़बारात में बड़े पैमाने पर इश्तिहारात नहीं दीए जाऐंगे।

अरविंद केजरीवाल ज़ेरे क़ियादत आम आदमी पार्टी नरेंद्र मोदी ज़ेरे इक़तेदार रियासत में तीसरे मुतबादिल के तौर पर उभरने के अज़ाइम रखती है। पार्टी के रियासती कन्वीनर सुखदेव पटेल ने कहा कि हम आम आदमी हैं हमारे पास रक़म कम है हम अपनी सियासी मुहिम इन्किसार के अंदाज़ में निकर नाटकों के ज़रीये आइन्दा हफ़्ता शुरू करेंगे।

उन्होंने कहा कि दीगर बड़ी पार्टीयों की तरह हम बर्क़ी ज़राए इबलाग़ या अख़बारात में इश्तिहार देने के मुतहम्मिल नहीं है क्योंकि हम भारी अख़राजात बर्दाश्त नहीं करसकते । रिवायती तरीक़ों जैसे घर घर पहुंच कर इंतेख़ाबी मुहिम चला ने के इलावा पार्टी नुक्कड़ चर्चे, मुहल्ला सभाएं और नौजवानों केलिए इंटर्नशिप प्रोग्राम चलाएगें।

पार्टी ने दावा किया कि इस ने एक मुनकसिर-उल-मिज़ाज सियासी इंतेख़ाबी मुहिम का मंसूबा बनाया है ताकि आम आदमी के साथ क़ुरबत बरक़रार रखी जा सके । दिल्ली की इंतेख़ाबी मुहिम में हम ने तलबा केलिए इंटर्नशिप प्रोग्राम शुरू किया था जो अज़ीम कामयाबी हासिल करचुका है।

पार्टी के तर्जुमान हर्शल नाविक ने कहा कि हम गुजरात में भी इसी नमूने पर अमल करेंगे। हम यही प्रोग्राम यहां भी चला चुके हैं और तलबा ने अच्छा रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया है, हम उन्हें सिपास नामों की शक्ल में छोटे एवाड देंगे। पार्टी तर्जुमान ने कहा कि वो मुख़्तलिफ़ शोबों में उनकी सलाहीयतों के मुताबिक़ हमारी मदद करते हैं इसी तरह हम लड़कों की ख़िदमात हासिल करेंगे जिन्हें अच्छा हिसाब किताब आता है ताकि वो पार्टी के हिसाब किताब का एहतेमाम कर सकें।

हम ने चंद नौजवान सॉफ्टवेर अनजीनरस से भी रब्त पैदा किया है वो पार्टी को वैब साईट की देख भाल में मदद देंगे। हम जल्द ही सड़कों पर होंगे और फ़िक्र अंगेज़ ड्रामे पेश करेंगे जिस के लिए 15 नौजवानों की टीम सख़्त मेहनत कररही है । इस तरह हम नौजवानों तक रसाई हासिल भी करसकते हैं जो जुमला आबादी में अक्सरीयत रखते हैं।

उन्होंने कहा कि तलबा के इंटर्नशिप प्रोग्राम के ज़रीये हम कम ख़र्च में उनके ख़ानदानों तक भी रसाई हासिल करते हैं। एक पैसा भी टी वी या रेडीयो इश्तिहारात पर ख़र्च किए बगै़र कामयाबी हासिल करसकते हैं। सियासी तबसरेकार दिनेश शुक्ला ने कहा कि ये कोशिश दो क़ौमी पार्टीयों से मुख़्तलिफ़ मालूम होती है।

ये ग़ैर रिवायती तरीक़ा है जिस से पार्टी की मुनफ़रद शनाख़्त बनेगी। उन्होंने कहा कि अगर वो अनोखे अंदाज़ में इंतेख़ाबी मुहिम जारी रखे तो वो आम आदमीयों के ज़हनों पर अपना असर मुरत्तिब करेंगे। तलबा के इंटर्नशिप प्रोग्राम्स के बारे में उन्होंने कहा कि ये आर एस एस का मख़सूस तरीक़ा है।

उन्होंने कहा कि इस मुल्क में नौजवानों की आबादी ज़्यादा है और उन तक रसाई हासिल करना भी ज़रूरी है। इस प्रोग्राम के ज़रिए पार्टी का नज़रिया नौजवानों के ज़हनों में उतारा जा सकता है। नौजवान आर एस एस के सेवकों की तरह काम करते हुए सियासी फ़वाइद हासिल करसकते हैं।

एक मुक़ामी इश्तिहारात के माहिर ने कहा कि ज़राए इबलाग़ का मंज़र मुकम्मल तौर पर तबदील होचुका है। इस में बहुत ज़्यादा गुरु वो बंदी पैदा होचुकी है इस लिए हम इश्तिहारात केलिए बहुत कम मौक़ा देख रहे हैं। समाजी मीडिया या दीगर ग़ैर रिवायती मीडिया कम ख़र्च मुतबादिल की हैसियत से उभर आए हैं। आम आदमी पार्टी के साइल महिदूद हैं इस लिए वो ग़ैर रिवायती ज़राए इबलाग़ इस्तेमाल कररही है।

TOPPOPULARRECENT