Wednesday , September 19 2018

आम आदमी पार्टी के इन्क़िलाब के बाद समाजी जहदकारों और अवामी हौसले बुलंद

दिल्ली में आम आदमी के इन्क़िलाब ने दीगर रियास्तों में भी समाजी जहदकारों और अवाम के हौसलों में इज़ाफ़ा कर दिया है। तेलंगाना जोइंट एक्शन कमेटी क़ाइदीन भी आम आदमी पार्टी की तर्ज़ पर तेलंगाना के इलाक़ा में इंतिख़ाबात में हिस्सा लेने से म

दिल्ली में आम आदमी के इन्क़िलाब ने दीगर रियास्तों में भी समाजी जहदकारों और अवाम के हौसलों में इज़ाफ़ा कर दिया है। तेलंगाना जोइंट एक्शन कमेटी क़ाइदीन भी आम आदमी पार्टी की तर्ज़ पर तेलंगाना के इलाक़ा में इंतिख़ाबात में हिस्सा लेने से मुताल्लिक़ ग़ौर कर रहे हैं।

बताया जाता है कि तेलंगाना सयासी जोइंट एक्शन कमेटी जिस में मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों के क़ाइदीन के इलावा दीगर शोबे हयात से ताल्लुक़ रखने वाले तेलंगाना हामी क़ाइदीन मौजूद हैं वो चाहते हैं कि जिस तेलंगाना की वो जद्दो जहद करते आए हैं उस की हक़ीक़ी ताबीर को यक़ीनी बनाने के लिए उन्हें सियासत में उतर ना नागुज़ीर नज़र आने लगा है।

तेलंगाना जोइंट एक्शन कमेटी के आला क़ाइदीन सियासत में दाख़िले से इत्तिफ़ाक़ नहीं रखते लेकिन दूसरे ज़ुमरे के क़ाइदीन अलैहदा रियासत की जद्दो जहद में अपने हिस्सा को हासिल करने और अवाम की ख़ाहिशात के मुताबिक़ तेलंगाना की तशकील को यक़ीनी बनाने के इलावा तशकीले तेलंगाना के मक़सद के हुसूल के लिए सियासत में हिस्सा लेने की हिमायत करने लगे हैं।

अलैहदा रियासत तेलंगाना जद्दो जहद में हिस्सा लेने वाले ज़िम्मेदारों ने इस सिलसिले में तेलंगाना हामी सयासी जमातों से भी मुशावरत का आग़ाज़ कर दिया है। इस बात की इत्तिला तेलंगाना जोइंट एक्शन कमेटी के क़रीबी ज़राए ने दी है ।

और टी आर एस ज़राए ने ये वाज़ेह कर दिया है कि बी जे पी से किसी भी किस्म के इत्तिहाद या मुशतर्का उम्मीदवार की कोई गुंजाइश का तज़किरा करना भी बेमानी है। टी आर एस रियासत तेलंगाना में अपने बलबूते पर क़ियामे हुकूमत के मुताल्लिक़ मंसूबाबंदी कर रही है जबकि कांग्रेस को इस बात की तवक़्क़ो है कि अलैहदा रियासत की तशकील की सूरत में इलाक़ा तेलंगाना में कांग्रेस का मौक़िफ़ मुस्तहकम होगा।

TOPPOPULARRECENT