Wednesday , January 17 2018

आम आदमी पार्टी हज़ारे के एहतेजाज को अग़वा करने कोशां :बी जे पी

बी जे पी ने आज आम आदमी पार्टी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो जन लोकपाल बिल के लिए अन्ना हज़ारे के एहतेजाज का अग़वा करने की कोशिश कररही है। पार्टी के तर्जुमान मुख़तार अब्बास नक़वी ने आज बी जे पी की जानिब से आम आदमी पार्टी को दिल्ली में तशकील ह

बी जे पी ने आज आम आदमी पार्टी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो जन लोकपाल बिल के लिए अन्ना हज़ारे के एहतेजाज का अग़वा करने की कोशिश कररही है। पार्टी के तर्जुमान मुख़तार अब्बास नक़वी ने आज बी जे पी की जानिब से आम आदमी पार्टी को दिल्ली में तशकील हुकूमत के लिए ताईद फ़राहम करने की पेशकश की ख़बरों का मज़ाक़ उड़ाते हुए कहा कि ऐसा सोचना भी ना माक़ूलीयत है जबकि आम आदमी पार्टी दावे कर रही है कि वो नरेंद्र मोदी को वज़ीर-ए-आज़म बनने से रोक देगी।

उन्होंने कहा कि बी जे पी अन्ना हज़ारे के एहतेजाज को सलाम करती है और इस एहतेजाज के अग़वा की आम आदमी पार्टी की कोशिश की मज़म्मत करती है। उन्होंने कहा कि पूरा मुल्क देख रहा है कि आम आदमी पार्टी क्या कर रही है। हम उसकी मज़म्मत करते हैं। नक़वी ने कहा कि उनकी पार्टी लोकपाल बिल की भरपूर ताईद करेगी और कांग्रेस ज़ेरे क़ियादत हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो इस बिल को ताख़ीर का शिकार बना रही है।

TOPPOPULARRECENT