Tuesday , June 19 2018

आम मुक़ामात पर शराबनोशी पर इमतिना

शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में आम मुक़ामात पर शराबनोशी और इस लानत के सबब आम शहरीयों बिलख़सूस ख़वातीन और बच्चों के लिए मसाइल पैदा होने की इत्तेलाआत पर सख़्त कार्रवाई करते हुए हैदराबाद सिटी पुलिस कमिशनर एम महिन्द्र रेड्डी ने शहर के आम म

शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में आम मुक़ामात पर शराबनोशी और इस लानत के सबब आम शहरीयों बिलख़सूस ख़वातीन और बच्चों के लिए मसाइल पैदा होने की इत्तेलाआत पर सख़्त कार्रवाई करते हुए हैदराबाद सिटी पुलिस कमिशनर एम महिन्द्र रेड्डी ने शहर के आम मुक़ामात पर शराबनोशी पर इमतिना आइद कर दिया है।

ये अहकाम 27 अक्टूबर को सुबह 6 बजे से आइन्दा एक हफ़्ते तक यानी 2 नवंबर को सुबह 6 बजे तक नाफ़िज़-उल-अमल रहेंगे। कमिशनर पुलिस ने कहा कि ये इत्तेलाआत मौसूल हुई हैंके बाज़ अफ़राद आम मुक़ामात पर खुले आम शराब नोश कररहे हैं और क़ानून के पाबंद शहरीयों बिलख़सूस ख़वातीन और बच्चों के साथ नाज़ेबा रवैया इख़तियार कररहे हैं जिस से उन शहरीयों को उलझन-ओ-परेशानी का सामना है।

शराबियों के नाशाइस्ता रवैये के सबब शहरीयों में ख़ौफ़-ओ-हरासानी का एहसास पैदा होरहा है। चुनांचे इस लानत से निमटने के लिए बरवक़्त ज़रूरी कार्रवाई के तौर पर ये इमतिना अहकाम जारी किए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT