Tuesday , December 12 2017

आम हड़ताल की ताईद – चंद्र बाबू नायडू का एलान

हैदराबाद 20 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) तेलुगु देशम ने दो रोज़ा क़ौमी हड़ताल की ताईद का एलान करते हुए हुकूमत से मुतालिबा किया कि मुलाज़मीन के मुतालिबात को फ़ौरी तौर पर क़ुबूल करे । सदर तेलुगु देशम चंद्र बाबू नायडू ने एक बयान में आम हड़ता

हैदराबाद 20 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) तेलुगु देशम ने दो रोज़ा क़ौमी हड़ताल की ताईद का एलान करते हुए हुकूमत से मुतालिबा किया कि मुलाज़मीन के मुतालिबात को फ़ौरी तौर पर क़ुबूल करे । सदर तेलुगु देशम चंद्र बाबू नायडू ने एक बयान में आम हड़ताल की हिमायत का एलान किया और कहा कि अर्से दराज़ से मुलाज़मीन अक्लतरीन उजरत में इज़ाफ़ा का मुतालिबा कररहे हैं ।

उन्हों ने हुकूमत से ख़ाहिश की कि वो फ़ौरी अहकाम जारी करके अक्लतरीन उजरत 10 हज़ार करने का एलान करे । उन्हों ने उन मसाइल के लिए हुकूमत को ज़िम्मेदार क़रार दिया और कहा कि रियासती और मर्कज़ी हुकूमत का नज़रिया अवाम के मसाइल को नज़रअंदाज करना और अपने मसाइल के हल को तरजीह देना बन चुका है ।

इस नज़रिया से बेहतर हुक्मरानी फ़राहम नहीं की जा सकती । नायडू ने 2 रोज़ा आम हड़ताल की कामयाबी के लिए उम्मीद का इज़हार करते हुए कहा कि अवाम में हुकूमत के ताल्लुक़ से बदज़नी पैदा हो चुकी है ।

TOPPOPULARRECENT