Tuesday , May 22 2018

आम हड़ताल को ताक़त के ज़रिये कुचलने की कोशिशों के ख़िलाफ़ हुकूमत को इंतिबाह

हैदराबाद 11 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना राष्ट्र समीती ने अलहदा रियासत के लिए जारी आम हड़ताल को हुकूमत की जानिब से ताक़त के ज़रीया कुचलने की कोशिशों की मुज़म्मत की और इस तरह की किसी भी कोशिश के ख़िलाफ़ संगीन नताइज की धमकी दी ।

हैदराबाद 11 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना राष्ट्र समीती ने अलहदा रियासत के लिए जारी आम हड़ताल को हुकूमत की जानिब से ताक़त के ज़रीया कुचलने की कोशिशों की मुज़म्मत की और इस तरह की किसी भी कोशिश के ख़िलाफ़ संगीन नताइज की धमकी दी ।

टी आर ऐस पोलीट ब्यूरो रुकन डाक्टर श्रावण ने आज प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी एहितजाजियों को सख़्त कार्रवाई की धमकी दे रहे हैं । चीफ़ मिनिस्टर का लब-ओ-लहजा इंतिहाई क़ाबिल एतराज़ हैं और वो पुलिस के ज़रीया कार्रवाई करने की बात कर रहे हैं ।

डाक्टर श्रावण ने कहा कि गुज़शता 28 दिन से जारी आम हड़ताल में समाज के तमाम तबक़ात शामिल हैं और किसी ने तनख़्वाहों की भी परवाह नहीं की ।

उन्हों ने बताया कि चंद्रा शेखर राव और जवाइंट ऐक्शण कमेटी की नुमाइंदगी पर वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने रियासत केलिए ज़ाइद बर्क़ी अलॉट की इस के बावजूद तेलंगाना के किसानों को बर्क़ी सरबराही के सिलसिला में नज़र अंदाज किया जा रहा है ।

उन्हों ने कहा कि आम हड़ताल का बदला हुकूमत किसानों से ले रही है । उन्हों ने कहा कि सीमा आंधरा के इलाक़ों के लिए ज़रई शोबा को बर्क़ी सरबराही में कोई ख़लल पैदा नहीं किया जा रहा है जबकि तेलंगाना में किसान फसलों को नुक़्सानात का सामना कर रहे हैं ।

डाक्टर श्रावण ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर हड़ताल के सबब तालीम मुतास्सिर होने का बहाना बनाते हुए तलबा से हमदर्दी का इज़हार कर रहे हैं ।

अगर चीफ़ मिनिस्टर को तलबा की तालीम से इस क़दर दिलचस्पी है तो उन्हें चाहिये फ़ौरी कल जमाती इजलास तलब करें और तमाम सयासी जमातों की राय हासिल की जाय । उन्हों ने कहा कि तालीमी इदारों के आग़ाज़ के सिलसिला में चीफ़ मिनिस्टर ने इंतिबाह दिया कि रुकावट पैदा करने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

डाक्टर श्रावण के मुताबिक़ जवाइंट ऐक्शण कमेटी की अपील पर तालीमी इदारों के इंतिज़ामीया ने अपने तौर पर हड़ताल में हिस्सा लेने का ऐलान किया था ।

उन्हों ने कहा कि पुलिस के ज़रीया हड़ताल को नाकाम बनाने की किसी भी कोशिश को बर्दाश्त नहीं किया जाएगा । टी आर ऐस क़ाइद ने आर टी सी मुलाज़मीन की यूनियनों में फूट पैदा करने केलिए हुकूमत को ज़िम्मेदार क़रार दिया । उन्हों ने कहा कि हुकूमत ने सीमा आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले आर टी सी क़ाइदीन से बातचीत की जबकि तलंगाना क़ाइदीन को नज़रअंदाज करदिया गया ।

उन्हों ने कहा कि नागेश्वर राव और सय्यद महमूद का ताल्लुक़ तलंगाना से नहीं है और वो आर टी सी की नैशनल मज़दूर यूनीयन के वाहिद नुमाइंदा नहीं है । उन्हों ने कहा कि नैशनल मज़दूर यूनीयन हड़ताल पर क़ायम है और उन क़ाइदीन की अपीलों का कोई असर नहीं होगा । वज़ीर ट्रांसपोर्ट बोतसा सत्य ना रावना यूनीयन में फूट डालने केलिए इन क़ाइदीन का इस्तिमाल कररहे हैं ।

डाक्टर श्रावण ने वाज़िह किया कि इन क़ाइदीन के ऐलान के बावजूद आर टी सी की हड़ताल जारी रहेगी । उन्हों ने कहा कि तलंगाना के तमाम अज़ला में आर टी सी मुलाज़मीन ने सय्यद महमूद और नागेश्वर राव की अपीलों को नज़रअंदाज करदिया है । उन्हों ने कहा कि मर्कज़ की जानिब से तलंगाना के हक़ में किसी ऐलान तक हड़ताल जारी रहेगी

TOPPOPULARRECENT