Saturday , December 16 2017

आरटीसी को नफ़ा बख़श बनाने केसीआर की कोशिश: हरीश राव‌

हैदराबाद 10 अगस्त: तेलंगाना स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन की कारकर्दगी को फ़आल बनाते हुए कारपोरेशन को तरक़्क़ी देने और नफ़ा बख़श बनाने पर चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ अव्वलीन तवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं।

टीएस आरटीसी में यूनीयन के मुस्लिमा मौकुफ़ हासिल करने में टीएमयू की कामयाबी पर जश्न-ए-फ़तह के सिलसिले में मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब करते हुए वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव‌ ने ये बात कही और बताया कि आरटीसी के ताल्लुक़ से मुकम्मिल मालूमात रखने वाले चंद्रशेखर राव‌ वाहिद शख़्सियत हैं और आरटीसी की कारकर्दगी का जायज़ा लेने के लिए आला ओहदेदारों और वर्करों की नुमाइंदगी करने वाले क़ाइदीन के साथ दो-रोज़ा मीटिंग तलब करने वाले भी चंद्रशेखर राव‌ वाहिद चीफ़ मिनिस्टर हैं। जबकि साबिक़ा हुकूमतों ने कभी आरटीसी की कारकर्दगी पर कोई तवज्जा नहीं दी थी।

लेकिन टीआर एसकी ज़ेर-ए-क़ियादत तेलंगाना हुकूमत टीएस आरटीसी की कारकर्दगी को बेहतर बनाते हुए नफ़ा बख़श बनाने के इक़दामात कर रही है और साथ ही साथ आर टीसी को कर्ज़ों के बोझ से बाहर लाने के लिए चीफ़ मिनिस्टर मुम्किना कोशिश करने में मसरूफ़ हैं। वज़ीर मौसूफ़ ने चीफ़ मिनिस्टर की ज़बरदस्त सताइश करते हुए कहा कि आरटीसी में कांट्रेक्ट सिस्टम को मंसूख़ करने के इक़दामात भी चंद्रशेखर राव‌ ने ही किए।

उन्होंने याद दिलाया कि आरटीसी मुलाज़िमीन की कम तनख़्वाहों का पास-ओ-लिहाज़ रखते हुए ही आरटीसी मुलाज़िमीन की तनख़्वाहों में इज़ाफ़ा करने के लिए 44 फ़ीसद फिटमेंट देने का सहरा भी चंद्रशेखर राव‌ के ही सर जाता है। उन्होंने कहा कि आरटीसी बसों में सफ़र करके अवाम में महफ़ूज़ सफ़र का एहसास होता है।

TOPPOPULARRECENT