Tuesday , April 24 2018

आराम करने का मश्वरा: सकलेन मुश्ताक़

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कामयाब स्पिनर सकलेन मुश्ताक़ ने सय्यद अजमल को मश्वरा दिया कि वो क्रिकेट से कुछ वक़्त के लिए आराम करें ताकि अपने कैरियर को तूल दे सकें। सकलेन मुश्ताक़ ने कहा कि श्रीलंका के ख़िलाफ़ अबूज़हबी में पहले टेस

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कामयाब स्पिनर सकलेन मुश्ताक़ ने सय्यद अजमल को मश्वरा दिया कि वो क्रिकेट से कुछ वक़्त के लिए आराम करें ताकि अपने कैरियर को तूल दे सकें। सकलेन मुश्ताक़ ने कहा कि श्रीलंका के ख़िलाफ़ अबूज़हबी में पहले टेस्ट की दूसरी इनिंग में सय्यद अजमल का एक भी विकेट हासिल ना करना मायूस कुन मुज़ाहरा है।

सय्यद अजमल एक आलमी मेयार के बोलर हैं और उन्होंने हर तर्ज़ की क्रिकेट में बेहतर मुज़ाहिरों के ज़रिया ख़ुद को मनवाया है, लेकिन श्रीलंका के ख़िलाफ़ वो थके मांदे महसूस होरहे थे। लिहाज़ा ज़रूरी है कि वो कुछ वक़्त के लिए आराम करते हुए ताज़ा दम होजाएं|

उन के कैरियर को तूल भी मिल सकता है। सकलेन ने जिन्होंने टेस्ट में 208 और वन्डे में 288 विकटें हासिल की हैं, कहा कि सर-ए-फ़हरिस्त स्पिनर्स को ज़रूरी होजाती है कि वो हर मुक़ाबला में चाहे मुक़ाबला सुसत विकेट पर ही क्यों ना खेला जाये, विकटें हासिल करें और जब मुक़ाबला टेस्ट मैच की दूसरी इनिंग की हो, तब तो उनके लिए विकेट हासिल करना ज़रूरी होजाता है।

सकलेन मुश्ताक़ ने टीम के कप्तान मिसबाहुल-हक़ पर भी तन्क़ीद की है और कहा है कि मिसबाह अपने स्पिनर से तबादला ख़्याल नहीं करते हैं। लिहाज़ा कप्तान को चाहिए कि वो ख़ुसूसन टेस्ट मुक़ाबलों में अपने बोलरों के साथ तबादला ख़्याल बनाएं।

TOPPOPULARRECENT