Monday , December 18 2017

आरूशी क़त्ल :तलवार मियां बीवी की दरख़ास्त मुस्तरद

इलाहाबाद, 22 मई: (एजेंसी ) इलाहाबाद हाईकोर्ट नोएडा के साकिन दाँतों के डाक्टर मियां बीवी जोड़े राजेश और नूपूर तलवार की इस दरख़ास्त को मुस्तरद कर दिया जहां उन्होंने 14 मज़ीद गवाहों के बयानात कलमबंद करने की ख़ाहिश की थी जिन्हें सी बी आई ने

इलाहाबाद, 22 मई: (एजेंसी ) इलाहाबाद हाईकोर्ट नोएडा के साकिन दाँतों के डाक्टर मियां बीवी जोड़े राजेश और नूपूर तलवार की इस दरख़ास्त को मुस्तरद कर दिया जहां उन्होंने 14 मज़ीद गवाहों के बयानात कलमबंद करने की ख़ाहिश की थी जिन्हें सी बी आई ने नज़रअंदाज कर दिया था ।

टेलीविज़न रिपोर्टस के मुताबिक़ तलवार जोड़े को अपनी ही बेटी उर्वशी और घरेलू नौकर हेमराज को क़त्ल करने के इल्ज़ाम का सामना है । उन्होंने 15 मार्च को इलाहाबाद हाईकोर्ट से रुजू किया था जहां उन्होंने सी बी आई की अदालत के इस फ़ैसले को चैलेंज किया था जिस में गवाहों के बयानात कलमबंद करने की दरख़ास्त मुस्तरद कर दी गई थी ।

सुप्रीम कोर्ट की जानिब से 14 गवाहों के बयानात की दरख़ास्त मुस्तरद करने के सिर्फ़ दो रोज़ बाद उन्होंने नई दरख़ास्त दाख़िल की थी । यहां इस बात का तज़किरा एक बार फिर ज़रूरी है कि 14 साला आरूशी 16 मई 2008 को नोएडा में अपनी रिहायश गाह पर मुर्दा पाई गई थी । इसका गला काट कर क़त्ल किया गया था।

TOPPOPULARRECENT