Monday , December 18 2017

आर एस एस को खुल कर सियासत में शिरकत का मश्वरा

बी जे पी से भांजी के इस्तीफे के साथ वाजपाई दौर का ख़ातमा दिग्विजय‌ सिंह का बयान

बी जे पी से भांजी के इस्तीफे के साथ वाजपाई दौर का ख़ातमा दिग्विजय‌ सिंह का बयान

कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी दिग्विजय‌ सिंह ने कहा कि आर एस एस के लिए बेहतर होगा कि वो एक तहज़ीबी तंज़ीम होने का अपना नक़ाब उतार दें और खुल कर सियासत में हिस्सा लें। उन्होंने कहा कि आर एस एस हाल ही में इस बात को यक़ीनी बनाने सरगर्म थी कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को बी जे पी का विज़ारते अज़मी का उम्मीदवार नामज़द किया जाता है अगर ये सियासत नहीं है तो वो नहीं जानते कि सियासत किस का नाम है।

कांग्रेस के लीडर ने कहा कि हर शख़्स जानता है कि आर एस एस के सरबराह विजया दशमी के दिन बरसों से जो तक़रीरें करते आरहे हैं इन में सियासत बल्कि पाकिस्तान तक का हवाला होता है जब कि आर एस एस को शौक़ है कि वो ख़ुद को एक तहज़ीबी तंज़ीम क़रार दें लेकिन इस ने अब तक कोई ऐसा काम नहीं किया है जिसका तहज़ीब-ओ-तमद्दुन से दौर का भी वास्ता हो। नई दिल्ली से मौसूला इत्तिला के बमूजब उन्होंने अटल बिहारी वाजपाई की भांजी के बी जे पी से इस्तीफे पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि ये तबदीली भगवा पार्टी में वाजपाई दौर के इख़तेताम की अलामत है।

दिग्विजय‌ सिंह ने बी जे पी के विज़ारत अज़मी के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी से मुतालिबा किया कि वो बरसर-ए-आम माज़रत ख़्वाही करें क्योंकि उन्होंने एक जल्सा-ए-आम में मुतज़ाद दावे किया है। उन्होंने कहा था कि पण्डित जवाहर लाल नहरू ने वल्लभ भाई पटेल की आख़िरी रसूमात में शिरकत नहीं की। पटना रेलवे स्टेशन पर आज बम धमाके के बारे में रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए दिग्विजय‌ सिंह ने कहा कि ये भी एक अज़ीम इत्तेफ़ाक़ है कि नरेंद्र मोदी के जल्सा-ए-आम के दिन पटना रेलवे स्टेशन पर बम धमाका हुआ जिस में वो नीतीश कुमार हुकूमत को कसूरवार क़रार देने वाले थे।

उन्होंने कहा कि अटल जी की भांजी करूणा शुक्ला के बी जे पी से इस्तीफ़े के साथ इस पार्टी में झूटों दलालों और फिक्सिंग करवाने वालों के दौर का आग़ाज़ होगया है। लोक सभा की साबिक़ रुकन पार्लियामेंट करूणा शुक्ला ने कल बी जे पी से इस्तीफ़ा देते हुए कहा कि था सीनियर पार्टी क़ाइदीन उन्हें पार्टी में मुसलसल नजरअंदाज़ कररहे थे।

अखिल भारतीय कार्य्य करनी ( ए बी के ) मीडिया कोआर्डीनेटर मनमोहन वेगेह ने इल्ज़ाम आइद किया है कि खासतौर पर शहरी इलाकोंमें नौजवानों से रब्त पैदा करने के लिए आर ऐस ऐस इंटरनेट और सोशल मीडिया का ज़्यादा से ज़्यादा इतेमाल कर रही है। इस का दावा है कि इस कोशिश के नतीजे में तलबा की आर एस एस के कामों में शिरकत ज़्यादा होगई है। वो एक इजलास में बयान दे रहे थे। उन्होंने कहा कि उन्होंने ही सोश्यल मीडिया और इंटरनेट पर आर एस एस की तहरीक का आग़ाज़ किया है।

TOPPOPULARRECENT