Monday , December 18 2017

आर एस एस दहश्तगर्दी फैलाने में मसरूफ़

मध्य प्रदेश कांग्रेस के सदर कान्ती लाल भूरिया ने आज कहाकि समझौता एक्सप्रेस बम धमाका केस में आर एस एस के साबिक़ वर्कर कमल चौहान की हालिया गिरफ़्तारी से उन की पार्टी का मौक़िफ़ वाज़िह होता है कि आर एस एस मुल्क भर में दहश्तगर्द सरगर्मीय

मध्य प्रदेश कांग्रेस के सदर कान्ती लाल भूरिया ने आज कहाकि समझौता एक्सप्रेस बम धमाका केस में आर एस एस के साबिक़ वर्कर कमल चौहान की हालिया गिरफ़्तारी से उन की पार्टी का मौक़िफ़ वाज़िह होता है कि आर एस एस मुल्क भर में दहश्तगर्द सरगर्मीयों में मुलव्वस है।

ये तंज़ीम दहश्तगर्दी फैलाने में मसरूफ़ है। राष्ट्रीय स्यम सेवक स‍ंघ ( R.S.S) के वर्कर कमाल चौहान को क़ौमी तहक़ीक़ाती एजेंसी (एन आई ए) ने गिरफ़्तार किया है। इस से ज़ाहिर होता है कि ज़ाफ़रानी तंज़ीम दहश्त का माहौल पैदा करने में सरगर्म है।

मध्य प्रदेश कांग्रेस के सदर ने मज़ीद बताया कि आर एस एस के आदमी को हरियाणा में फरीदाबाद के करना सिंह शूटिंग रेंज में बाक़ायदा तर्बीयत दी गई थी और इस ने मध्य प्रदेश के बागली मुक़ाम पर धमाको अशीया से निमटने की तर्बीयत भी हासिल की थी। एन आई ए ने इंदौर के शहरी चौहान को अपनी तहवील में लिया है।

TOPPOPULARRECENT