Monday , December 18 2017

आर एस एस लीडर के क़त्ल की सी बी आई तहकीकात

केरला में सी पी एम के 3 कारकुन गिरफ़्तार

केरला में सी पी एम के 3 कारकुन गिरफ़्तार

सी बी आई ने आज आर एस एस लीडर ई मनोज के क़त्ल के इल्ज़ाम में सी पी एम के 3कारकुनों को गिरफ़्तार कर लिया है। ये वाक़िया एक‌ सितम्बर को ज़िला कंवर में पेश आया था। सरकारी ज़राए ने बताया कि रियासती हुकूमत की दरख़ास्त पर सी बी आई तहक़ीक़ाती ज़िम्मेदारी सँभालने के बाद ये पहली गिरफ़्तारी है जब कि गिरफ़्तार शुदगान में सी पी एम के मुक़ामी क़ाइदीन सीन , रेजो और बीजू शामिल हैं।

सियासी तशद्दुद से मुतास्सिरा कथ्य रिवर में 42 साला आर एस एस के सरगर्म कारकुन मनोज पर हमला कर के क़त्ल कर दिया गया था ‍-आर एस एस‍‍-बी जे पी लीडरों ने इल्ज़ाम आइद किया था कि इस क़त्ल के पसेपर्दा सी पी एम मुहर्रिक है ये वाक़िया बी जे पी सदर अमित शाह के दौरा तरोंथापूरम के मौक़े पर पेश आया था।

मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला राजनाथ सिंह ने चीफ मिनिस्टर ओमन चेंडी से रब्त क़ायम कर के रियासत में सियासी और समाजी कारकुनों के क़त्ल पर तशवीश का इज़हार किया था और इस तरह के वाक़ियात पर सख़्त कार्रवाई की हिदायत दी थी। रियासती हुकूमत ने डायरेक्टर जनरल पुलिस मिस्टर के इस बाला सुब्रामणियम की रिपोर्ट की बुनियाद पर मज़कूरा क़त्ल केस की तहकीकात सी बी आई के हवाले करदी। उन्होंने ये अंदेशा ज़ाहिर किया कि इस क़त्ल में बेन रियासती मुहर्रिकात हती कि बैरूनी हाथ भी होसकता है।

TOPPOPULARRECENT