Sunday , January 21 2018

आर जी जी वे वाई स्कीम पर अमल आवरी जारी रखने मर्कज़ से ख़ाहिश

हैदराबाद। 31 अक्तूबर (सियासत न्यूज़) हुकूमत आंधरा प्रदेश ने मर्कज़ी हुकूमत से इस बात की ख़ाहिश की है कि राजीव गांधी ग्रामीण वदीवतीकरन योजना (आर जी जी वे वाई) स्कीम पर मर्कज़ और रियास्ती हुकूमत के दरमयान 90:10 फंड्स तनासुब के साथ अमल आवरी क

हैदराबाद। 31 अक्तूबर (सियासत न्यूज़) हुकूमत आंधरा प्रदेश ने मर्कज़ी हुकूमत से इस बात की ख़ाहिश की है कि राजीव गांधी ग्रामीण वदीवतीकरन योजना (आर जी जी वे वाई) स्कीम पर मर्कज़ और रियास्ती हुकूमत के दरमयान 90:10 फंड्स तनासुब के साथ अमल आवरी को 12 वीं पंच साला मंसूबा में भी जारी रखा जाए। आंधरा प्रदेश में सतह ग़ुर्बत से नीचे ज़िंदगी गुज़ारने वाले 26 लाख 56 हज़ार 600 देही घरानों में इस स्कीम के ज़रीया बर्क़ी फ़राहम की गई जबकि 25 लाख 92 हज़ार 140 घरानों को बर्क़ी फ़राहमी का निशाना मुक़र्रर किया गया था।

परनसपाल सैक्रेटरी बराए तवानाई दिनेश कुमार जिन्हों ने सदर नशीन-ओ-एम डी ए पी ट्रांस्को अजय जैन-ओ-दीगर आला ओहदेदार के रंगाना थम, जी अनंत रामू, अहमद नदीम, नरसिम्हा रेड्डी, के विद्या सागर रेड्डी से तबादला-ए-ख़्याल के बाद इस बात से मतला करते हुए कहा कि बारहवीं पंच साला मंसूबा के दौरान देही इलाक़ों में सारिफ़ीन को आर जी जी वे वाई प्रोग्राम के ज़रीया मुनासिब बर्क़ी सरबराही फ़राहम की जाएगी। उन्हों ने बताया कि स्कीम पर अमल आवरी के बाद भी 10 वीं और 11 वीं मंसूबा के दौरान रियासत में ग़ैर बर्क़ी ढाई हज़ार मुक़ामात मौजूद हैं जहां बर्क़ी सरबराही फ़राहम की जानी है।

उन्हों ने मज़ीद बताया कि रियास्ती हुकूमत की अंदर माँ स्कीम के तहत तक़रीबन ढाई हज़ार वीकर सैक्शन कालोनीयों में भी बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाना है। उन्हों ने बताया कि रियासत में बर्क़ी तलब में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा के सबब ऐच टी , उल्टी लाइंस की तंसीब की शदीद ज़रूरत है जबकि मुस्तक़बिल में अंदरून कबायली इलाक़ों , एससी कालोनीयों , वीकर सैक्शन कालोनीयों, डी डी जी पराजकट, ईल डब्लयू ई पराजकट, पसमांदा अज़ला के लिए बर्क़ी पयाकीजस , एससी, एसटी, किसानों और देही मुक़ामात को बरक़ियाने के लिए 4,962 करोड़ रुपय का तख़मीना मुक़र्रर किया गया है। परनसपाल सैक्रेटरी बराए तवानाई दिनेश कुमार ने इस बात से मतला किया कि मर्कज़ ने सतह ग़ुर्बत से नीचे ज़िंदगी गुज़ारने वाले ख़ानदानों को बर्क़ी सरबराही के इक़दामात के लिए रियास्ती हुकूमत के इक़दामात की सताइश की।

TOPPOPULARRECENT