Thursday , December 14 2017

आर टी सी के ड्राईवरस की लापरवाही से हादेसात

शहर की सड़कों पर आर टी सी बसें शहरीयों के हक़ में मौत का फ़रमान साबित होरही हैं। ना तजुर्बा कार ड्राईवरस और ख़राब बसें जो कभी भी किसी भी सड़क पर रुक जाती हैं।

शहर की सड़कों पर आर टी सी बसें शहरीयों के हक़ में मौत का फ़रमान साबित होरही हैं। ना तजुर्बा कार ड्राईवरस और ख़राब बसें जो कभी भी किसी भी सड़क पर रुक जाती हैं।

अब शहरीयों की जान की दुश्मन बनी हुई हैं। शहर हैदराबाद में अंदरून 24 घंटे पेश आए 3 वाक़ियात जिस में 3 अफ़राद की जानें चली गईं। आर टी सी की कारकर्दगी पर सवालिया निशान बनी हुई हैं जबके हर आर टी सी बस पर अक्सर ये तहरीर दिखाई देता है के आर टी सी में सफ़र महफ़ूज़ सफ़र बलके एसे हादेसात से ना ही आर टी सी में सफ़र महफ़ूज़ दिखाई देता है और ना ही आर टी सी महफ़ूज़ दिखाई देती है।

बताया जाता हैके 24 घंटों के दौरान हैदराबाद के 3 बड़े और मसरूफ़ इलाखे सुलतान बाज़ार, हुमायूँ नगर और चंदरायन गट्टा में 3 अफ़राद आर टी सी बसों की ज़द में आकर हलाक होगए।

2 बस में सफ़र के दौरान और एक बस की ज़द में आकर हलाक होगया। सुलतान बाज़ार पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 25 साला रहीम ख़ां जो याक़ूत पूरा का साकन था, कल रात देर गए सुलतान बाज़ार के इलाखे में बस में सफ़र की कोशिश कररहा था के बस से उतरने के दौरान ड्राईवर की लापरवाही से बस की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया, जिस को फ़ौरी तौर पर हॉसपिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान इलाज उस की मौत होगई।

हुमायूँ नगर पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 20 साला अंतोनी मान जो जूती नगर कार मुखिया नगर के साकन एडवर्ट जया कुमार का बेटा था, आज सुबह के वक़्त 8.30 बजे वो हुमायूँ नगर के इलाखे में बस के इंतेज़ार में था और जिस बस में वो सफ़र करना चाहता था, वो बस स्टप पर नहीं रुकी और अंतोनी ने बस में चढ़ने की कोशिश की और नीचे आकर शदीद ज़ख़मी होगया और ईलाज के दौरान फ़ौत होगया।

चंदरान गट्टा पुलिस के मुताबिक़ 36 साला असला वत्त किशन नायक जो अमंगल महबूबनगर का साकन था, कल चंदरान गट्टा के इलाखे से पेदल गुज़र रहा था के आर टी सी बस की ज़द में आकर हलाक होगया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT