Tuesday , December 19 2017

आर टी सी को जी एच एम सी में ज़म करने की तजवीज़ की मुख़ालिफ़त

तेलंगाना राष़्ट्रा समतयी ने आंध्र प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन को मुंबई के ख़ुतूत पर ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन में ज़म करने की जाने वाली कोशिशों की सख़्त मुख़ालिफ़त की और इस तरह की किसी कोशिश को हरगिज़ बर्द

तेलंगाना राष़्ट्रा समतयी ने आंध्र प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन को मुंबई के ख़ुतूत पर ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन में ज़म करने की जाने वाली कोशिशों की सख़्त मुख़ालिफ़त की और इस तरह की किसी कोशिश को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं किया जाएगा बल्कि फ़ौरी तौर पर इस तरह की कोई कोशिश से दस्तबर्दारी इख़्तियार कर लेने का मुतालिबा किया बसूरत दीगर बड़े पैमाने पर एहतेजाज मुनज़्ज़म करने का हुकूमत को इंतिबाह दिया।

आज यहां अख़्बारी नुमाइंदों से बात करते हुए क़ाइद तेलंगाना राष़्ट्रा समीति और रुक्न असेंबली टी हरीश राव ने बताया कि उन्हें इत्तिला मौसूल हुई हैं कि दिल्ली में हालिया दिनों में मुनाक़िदा एक इजलास में वज़ीर ट्रांसपोर्ट बी सत्य नारायना ने ए पी एस आर टी सी को ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन में ज़म कर देने से उसूली तौर पर इत्तिफ़ाक़ करते हुए अपनी रजामंदी का इज़हार कर दिया है।

लिहाज़ा इस तजवीज़ और कोशिश से फ़िलफ़ौर दस्तबरदारी इख़्तियार करने का हुकूमत से मुतालिबा किया। इस मौक़ा पर ए पी एस आर टी सी तेलंगाना मज़दूर यूनीयन क़ाइदीन भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT