Sunday , December 17 2017

आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन हड़ताल से दस्तबरदार

हैदराबाद । २९। जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : आर टी सी मुलाज़मीन के मसाइल की यकसूई से इत्तिफ़ाक़ करते हुए मिस्टर ए के ख़ां मैनिजिंग डायरैक्टर के तीक़न पर आर टी सी की मुस्लिमा यूनीयन नैशनल मज़दूर यूनीयन ने हड़ताल की नोटिस से दसतबरदारी इख

हैदराबाद । २९। जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : आर टी सी मुलाज़मीन के मसाइल की यकसूई से इत्तिफ़ाक़ करते हुए मिस्टर ए के ख़ां मैनिजिंग डायरैक्टर के तीक़न पर आर टी सी की मुस्लिमा यूनीयन नैशनल मज़दूर यूनीयन ने हड़ताल की नोटिस से दसतबरदारी इख़तियार करली ।

मसरस ऐम नागेश्वर राव‌ सदर और सय्यद महमूद जनरल सैक्रेटरी आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन ने बताया कि आज आर टी सी इंतिज़ामीया बिलख़सूस एम डी मिस्टर ए के ख़ान ने गुज़शता दिनों यन ऐम यू क़ाइदीन से बातचीत की और आर टी सी के माली मौक़िफ़ से वाक़िफ़ करवाया और मौजूदा माली मौक़िफ़ के बावजूद बाअज़ मसाइल की यकसूई से इत्तिफ़ाक़ किया था जिस को पेशे नज़र रखते हुए मज़दूर यूनीयन ने हड़ताल से दसतबरदारी का ऐलान किया और इंतिज़ामीया बिलख़सूस मिस्टर ए के ख़ां की दिलचस्पी पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया ।

ए के ख़ान ने यूनीयन क़ाइदीन से कहा कि आर टी सी को नफ़ा बख़श बनाना और तरक़्क़ी देना सब की ज़िम्मेदारी है । लिहाज़ा मुलाज़मीन की फ़लाह-ओ-बहबूद केलिए इक़दामात को पेशे नज़र रखते हुए हड़ताल की सूरत में आर टी सी को मज़ीद ख़सारा होगा और मुलाज़मीन के मसाइल की यकसूई भी मुम्किन नहींगी ।लिहाज़ा अहम मसाइल की यकसूई से इत्तिफ़ाक़ करते हुए इंतिज़ामीया के साथ तआवुन की ख़ाहिश की ।

यूनीयन क़ाइदीन ने बताया कि इंतिज़ामीया और यन ऐम यू क़ाइदीन के माबैन बातचीत कामयाब हुई और इंतिज़ामीया ने कंट्टर एक्ट ड्राईवरस और कंडक्टर्स 2900 की ख़िदमात को 30 सितंबर तक बाक़ायदा बनाने माबाक़ी 17000 ड्राईवरस और कंडक्टर्स की ख़िदमात को हुकूमत से मंज़ूरी-ओ-इजाज़त के हुसूल के साथ बाक़ायदा बनाने के इक़दामात और इस सिलसिला में 4 अगस्त तक मसला को हुकूमत से रुजू करने साल 2010 के दौरान की मुलाज़मीन को मुआवज़ा रुख़स्त 22 अक्टूबर तक अदा करते हुए साल 2011 का मुआवज़ा रुख़स्त आर टी सी के माली मौक़िफ़ की रोशनी में अदा करने हर माह तमाम मुलाज़मीन को तीन यौम की रुख़स्त मंज़ूर करने , डबल डयूटी करने वाले मुलाज़मीन को दोगुनी उजरत अदा करने , पाँच अज़ला में तजुर्बाती असास पर 10 नई दरमयानी दरवाज़ा रखने वाली बसों को मुतआरिफ़ करते हुए मुसाफ़िर यन को सहूलत पहूँचाने पायलट पराजकट शुरू करने हुकूमत की जानिब से जी ओ के हुसूल के साथ ही महलूक आर टी सी मुलाज़मीन के एक फ़र्द ख़ानदान को मुलाज़मत फ़राहम करने सर केवलर जारी करने पै स्केल कमेटी की तशकील पर संजीदगी से जायज़ा लेने , ड्राईवरस को ए डी सी ओहदे पर तरक़्क़ी केलिए तालीमी क़ाबिलीयत से इस्तिस्ना देने जूनियर अस्सिटैंट ओहदे पर तरक़्क़ी केलिए कंडक्टर्स कोटा को 20 फ़ीसद से बढ़ाकर 30 फ़ीसद करने आउटसोर्सिंग के तरीका-ए-कार से मरहला वार असास पर दसतबरदारी इख़तियार करने केइलावा दीगर मुतालिबात जुमला 32 की यकसूई करने से इत्तिफ़ाक़ करते हुए वाज़िह तीक़न दिया है ।

TOPPOPULARRECENT