Wednesday , September 26 2018

आर टी सी बस में मुश्तबा बयाग से सनसनी

हैदराबाद 14 मार्च: बम धमाकों के बाद पुलिस की तरफ से इंतिहाई चौकसी इख़तियार करने से अवाम परेशान है और जगह जगह पर तलाशी मुहिम-ओ-मुश्तबा बयाग और अफ़राद से मुताल्लिक़ मुसलसिल अवामी मुक़ामात पर एलानात के चलते आज आर टी सी बस में मुश्तबा बयाग

हैदराबाद 14 मार्च: बम धमाकों के बाद पुलिस की तरफ से इंतिहाई चौकसी इख़तियार करने से अवाम परेशान है और जगह जगह पर तलाशी मुहिम-ओ-मुश्तबा बयाग और अफ़राद से मुताल्लिक़ मुसलसिल अवामी मुक़ामात पर एलानात के चलते आज आर टी सी बस में मुश्तबा बयाग दस्तयाब होने पर सनसनी फैल गई ।

ये वाक़िया शहर के पाश इलाके आबडस में आज सुबह उस वक़्त पेश आया जब काच्चि गूड़ा डिपो से ताल्लुक़ रखने वाली 141 सरवेस बस में स्याह रंग का मुश्तबा बयाग दस्तयाब हुआ जिस के बाद पुलिस फ़ौरी हरकत में आगई ।

बताया जाता है कि आर टी सी बस में जिस्मानी माज़ूर अफ़राद की सीट के क़रीब एक स्याह रंग का बयाग दस्तयाब हुआ जिस के बाद बस कंडक्टर ने बस को शहर के मसरूफ़ तरीन इलाके आबडस चेर्मस के क़रीब रोक कर पुलिस को आगाह क्या । आज असम्बली में बजट सेशन के आग़ाज़ के पेशे नज़र पुलिस इंतिहाई चौकसी इख़तियार किए हुए थे और इस बात की इतेला मिलते ही फ़ौरी पुलिस की टीमें बस के क़रीब पहूंच गयों ।

आबडस पुलिस ने बम डिस्पोज़ल और डॉग स्क्वाड को तलब करके मुश्तबा बयाग की तलाशी ली जिस में पुलिस को ये मालूम हुआ कि किसी शख़्स ने इतेफ़ाक़ी तौर पर बस में बयाग छोड़ दिया था ।

बम स्क्वाड ने बयाग की मुकम्मल तौर पर तलाशी ली जिस में उन्हें टिफिन बॉक्स और चंद दस्तावेज़ात बरामद हुए । दो घंटे की तलाशी के बाद बस ड्राईवर को वहां से जाने की इजाज़त दी गई ।

TOPPOPULARRECENT