Sunday , December 17 2017

आर टी सी मुलाज़मीन का आज चलो सैक्रेटरीएट

हैदराबाद १५ नवंबर :सदर आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन ने अपने एक प्रैस नोट में बातया कि हुकूमत की जानिब से आर टी सी को कंट्टर एक्ट ड्राईवरस और कंडक्टर्स की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने की इजाज़त देने में ताख़ीर के ख़िलाफ़ आर टी सी नैशनल

हैदराबाद १५ नवंबर :सदर आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन ने अपने एक प्रैस नोट में बातया कि हुकूमत की जानिब से आर टी सी को कंट्टर एक्ट ड्राईवरस और कंडक्टर्स की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने की इजाज़त देने में ताख़ीर के ख़िलाफ़ आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन की जानिब से 15 नवंबर को सुबह 10.30 बजे चलो सैक्रेटरीएट जलूस मुनज़्ज़म किया जाएगा ।

उन्हों ने कहा कि रियासत भर में 17,000 कंट्टर एक्ट ड्राईवरस और कंडक्टर्स ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं और आर टी सी इंतिज़ामीया उन्हें बाक़ायदा बनाने का इरादा रखता है लेकिन हुकूमत की जानिब से कोई इजाज़त नहीं दी जा रही है । यूनीयन के सदर मिस्टर नागेश्वर राॶ और जनरल सैक्रेटरी मिस्टर सय्यद महमूद ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस में आज बताया कि कल चलो सैक्रेटरीएट जलूस का एहतिमाम किया जायगा।

वाज़िह रहे कि हड़ताल की यकसूई से क़बल आर टी सी इन्तिज़ा मिमिया का आर टी सी नैशनल मज़दूर यूनीयन के साथ तहरीरी मुआहिदा हुआ था जिस में वाअदा किया गया था कि 17,000 कंट्टर एक्ट ड्राईवरस और कंडक्टर्स की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाया जाएगा। इस सिलसिला में एक मकतूब हुकूमत को भी रवाना कर दिया गया लेकिन हुकूमत ने उस की इजाज़त नहीं दी ।इसी लिए वो एहतिजाज का रास्ता इखतियार करने पर मजबूर हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT