Sunday , December 17 2017

आर टी सी मुलाज़िमीन का भैंसा डिपो के रूबरू धरना

भैंसा 20 नवंबर: भैंसा शहर तेलंगाना आर टीसी एम्प्लाइज यूनीयन के कारकुनों ने तेलंगाना हुकूमत की तरफ से ज़ेर इलतिवा मसाइल की यकसूई के लिए आर टी सी डिपो भैंसा के सामने धरना मुनज़्ज़म किया।

इस मौके पर जी गंगिया डिपो सेक्रेटरी और मुहम्मद अब्दुहलहा दी एम्प्लाइज यूनीयन सदर आर टी सी मुलाज़िमीन ने अपने ख़िदमात को 28 दिन मंसूख़ करते हुए तेलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा की थी लेकिन इन 28 दिनों की तनख़्वाह आज तक तेलंगाना हुकूमत ने अदा नहीं की जबकि दुसरे सरकारी मुलाज़िमीन को तेलंगाना तहरीक में ख़िदमात को मंसूख़ करते होइहे हिस्सा लेने पर उन्हें तनख़्वाहें अदा की जा चुकी हैं।

उन्होंने कहा कि साल 2012, 13, 14 की रुख़्सती तनख़्वाहें भी आज तक अदा नहीं की गई। उन्होंने बताया कि रियासत के कई आर टी सी डिपो मैनेजर ड्राईवर और कंडक्टर को केलो मीटर और वसूली के लिए हरासाँ करते हुए परेशान कर रहे हैं जिसकी वजह से कंडक्टर और ड्राईवरस को मुश्किलात सामना करना पड़ रहा है।

उन्होंने तेलंगाना वज़ीर-ए-आला को इन मसाइल की तरफ मुतवज्जा हो कर यकसूई के लिए जल्द अज़ जल्द इक़दामात अपनाने की गुज़ारिश की। इस मौके पर ए लिनगया, रीजनल डिपो सेक्रेटरी, पी एन स्वामी, मुहम्मद अज़ीम के अलावा दुसरे आर टी सी मुलाज़िमीन मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT