Saturday , December 16 2017

आर टी सी रिज़र्वेशन के लिए एजैंटस की ख़िदमात

हैदराबाद।०८ फरवरी (सियासत न्यूज़) तवील मुसाफ़ती इस्फ़ार करने वाले ऐसे मुसाफ़िरयन जो रिज़र्वेशन सिस्टम के ज़रीया बस टिक्टस ख़रीदना चाहते हैं उन्हें अब घबराने की ज़रूरत नहीं हॆ। आंधरा प्रदेश रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन बेहतर ख़ि

हैदराबाद।०८ फरवरी (सियासत न्यूज़) तवील मुसाफ़ती इस्फ़ार करने वाले ऐसे मुसाफ़िरयन जो रिज़र्वेशन सिस्टम के ज़रीया बस टिक्टस ख़रीदना चाहते हैं उन्हें अब घबराने की ज़रूरत नहीं हॆ। आंधरा प्रदेश रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन बेहतर ख़िदमात और बसों में नशिस्तों के इस्तिमाल के तनासुब को बढ़ाने को मुसाफ़िर यन की चौखट पर रिज़र्वेशन टिक्टस पहुंचाने अपने मुस्लिमा एजैंटस की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा करेगा।

आर टी सी ओहदेदारों के बमूजब 5,700 बस ख़िदमात के लिए माहाना दस्तयाब 61 लाख टिक्टस के मिनजुमला वो सिर्फ़ 15 लाख टिक्टस ही फ़रोख़त कर पाते हैं। इन में से 6 लाख टिकॆट्स‌ एजैंटस के ज़रीया फ़रोख़त किए जाते हैं और माबक़ी बुकिंग सैंटरस पर फ़रोख़त होते हैं।

ए पी ऐस आर टी सी रियासत भर में 820 मुस्लिमा टिकट बुकिंग एजैंटस रखता है जिन कातक़र्रुर मुंख़बा मुक़ामात में टनडर सिस्टम के ज़रीया किया जाता ही। ओहदेदारों का ख़्याल है कि माबक़ी 45 लाख टिक्टों की फ़रोख़्तगी के लिए उन्हें सीट अप में नई सहूलतें फ़राहम करना होगा जिस के लिए वो टॆन्ड्र्स् तलब किए गए बगै़र एजैंटस का तक़र्रुर करने और उन के ज़रीया टिक्टों को मुसाफ़िर यन के घरों तक पहुंचाने का मंसूबा बनारहे हैं। इस वक़्त कारपोरेशन को टिक्टों की फ़रोख़्तगी से 16 करोड़ रुपय हासिल होरहे हैं और एजैंटों को 63 लाख रुपय कमीशन के तौर पर अदा किया जा रहा हॆ हाल ही में ए पी ऐस आर टी सी ने वॉल्वो, गुरु डॉ, इंदिरा और वीनीला बसस को रोशनास करवाया और अब वो चाहता है कि इन नई सरवेसस मैं नशिस्तों के इस्तिमाल की गुंजाइश बढ़ाई।

कारपोरेशन मुबय्यना तौर पर 362 करोड़ रुपय का ख़सारा बर्दाश्त कररहा है और एक आर टी सी ओहदेदार ने कहा कि मुसाफ़िरों को उन के घरों तक पहुंचाने का नया सिस्टम नशिस्तों के इस्तिमाल की शरह बढ़ाने में मदद करेगी और आमदनी वसोलयात में इज़ाफ़ा होगा

TOPPOPULARRECENT