Monday , December 11 2017

आलमी नंबर एक जोकोविच को 34 साला हास के ख़िलाफ़ शिकस्त

फ़्लोरीडा, 28 मार्च: जर्मनी के टॉमी हास ने आलमी नंबर सरबियाई टेनिस स्टार नवाक़ जोकोविच को यहां सोनी ओपन के चौथे राउंड में 6‍-2 6‍-4 से शिकस्त देते हुए 30 साल की तारीख़ में नंबर एक खिलाड़ी को शिकस्त देने वाले मुअम्मर तरीन खिलाड़ी का एज़ाज़ हासि

फ़्लोरीडा, 28 मार्च: जर्मनी के टॉमी हास ने आलमी नंबर सरबियाई टेनिस स्टार नवाक़ जोकोविच को यहां सोनी ओपन के चौथे राउंड में 6‍-2 6‍-4 से शिकस्त देते हुए 30 साल की तारीख़ में नंबर एक खिलाड़ी को शिकस्त देने वाले मुअम्मर तरीन खिलाड़ी का एज़ाज़ हासिल कर लिया है। 34 साला टॉमी हास ने इस से पहले 1999 में साबिक़ आलमी नंबर एक एंड्री अगासी को शिकस्त दी थी। आइन्दा हफ़्ता अपनी 35 वीं सालगिरा मनाने वाले हास ने दिफ़ाई चेम्पिय‌न जोकोविच को शिकस्त देते हुए यहां उन के 14 मुक़ाबलों में नाक़ाबिले तसख़ीर रहने के मौक़िफ़ को ख़त्म कर दिया है जैसा कि जोकोविच गुज़िश्ता दो बरसों से यहां ख़िताब हासिल कर रहे हैं।

कामयाबी के बाद इज़हारे ख़्याल करते हुए हास ने कहा कि जोकोविच जैसे खिलाड़ी के ख़िलाफ़ इस तरह का मुज़ाहिरा मेरे कैरियर की शानदार कामयाबी है। आलमी नंबर एक जोकोविच जिन्होंने मुतवातिर 22 मुक़ाबलों में कामयाबी हासिल की थी,लेकिन गुज़िश्ता चार मुक़ाबलों के दौरान उन की ये दूसरी शिकस्त है। जब कि वो ऑस्ट्रेलियन ओपन ख़िताब भी हासिल कर चुके हैं। शिकस्त के बाद इज़हारे ख़्याल करते हुए जोकोविच ने कहा कि बेहतर मुज़ाहिरे का तमाम सहरा हास के सर जाता है।

हास तेरहवीं मर्तबा सोनी ओपन में शिरकत कर रहे हैं और वो पहली मर्तबा क्वार्टरफाइनल में रसाई हासिल कर पाए हैं। क्वार्टरफाइनल में उन के हरीफ़ जाइल्स सीमोन होंगे जिन्होंने नाक़िस शुरूआत के बावजूद सरबियाई खिलाड़ी यांकोटपसरोच को 5-7 6-2 6-2से शिकस्त दी। जोकोविच की शिकस्त और टूर्नामेंट के आग़ाज़ से पहले ही राफ़ल नडाल और राजर फ़ेडरर की दस्तबरदारी के बाद अब बर्तानवी टेनिस स्टार एंडी मरे के लिए ख़िताब की राह आसान होचुकी है। जैसा कि उन्होंने चौथे राउंड के मुक़ाबले में इतालवी खिलाड़ी एंड्रेस सिप्पी को 6-2 6-4से शिकस्त दी है।

क्वार्टरफाइनल में मरे का मुक़ाबला मारन सेलक से होगा जिन्होंने फ़्रांसीसी खिलाड़ी जोवीलफ़रीड सोंगा को एक सख़्त मुक़ाबले में 7-5 7-6(4) से शिकस्त दी है। ख़ातून ज़ुमरे के मुक़ाबले में पाँच मर्तबा की चेम्पिय‌न सरीना विलियम्स ने क्वार्टरफाइनल में चीनी खिलाड़ी ली ना को 6-3 7-6(5)से शिकस्त दी है। सरीना का सेमीफाइनल में मुक़ाबला दिफ़ाई चेम्पिय‌न एग्नसज़ काराडवानसका से होगा जिन्होंने अपने क्वार्टरफाइनल मुक़ाबले में कर्स्टन फ़लिप कंस को नाक़िस शुरूआत के बावजूद 4-6 6-4 6-2 से शिकस्त दी है। सरीना ने क्वार्टरफाइनल में रसाई हासिल करते हुए रवां टूर्नामेंट में किसी भी ख़ातून की जानिब से हासिल की जाने वाली सब से ज़्यादा फ़ुतूहात का रिकार्ड मुसावी करलिया है।

TOPPOPULARRECENT