आलमी बोहरान पर अमरीका और चीन के मुशतर्का इक़दामात दरकार

आलमी बोहरान पर अमरीका और चीन के मुशतर्का इक़दामात दरकार

बीजिंग। 19 जनवरी ।( एजैंसीज़ ) चीन के मुम्किना अगले सदर शि जीनपीनग ने कहा है कि चीन और अमरीका को एक दूसरे के साथ मिल कर काम करना चाहिए क्योंकि बैन-उल-अक़वामी मालीयाती बोहरान के मनफ़ी असरात को मुशतर्का इक़दामात के ज़रीये ही कम किया ज

बीजिंग। 19 जनवरी ।( एजैंसीज़ ) चीन के मुम्किना अगले सदर शि जीनपीनग ने कहा है कि चीन और अमरीका को एक दूसरे के साथ मिल कर काम करना चाहिए क्योंकि बैन-उल-अक़वामी मालीयाती बोहरान के मनफ़ी असरात को मुशतर्का इक़दामात के ज़रीये ही कम किया जा सकता है। बीजिंग में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए जीनपीनग ने कहा कि कोशिश की जानी चाहीए कि दुनिया की दो बड़ी इक़तिसादी कुव्वतों अमरीका और चीन के मुफ़ादात आपस में ना टकराईं।

इस से क़ता नज़र कि तबदीलीयां बैन-उल-अक़वामी हालात पर किस तरह से असरअंदाज़ हो रही हैं , हमें बीजिंग और वाशिंगटन के ताल्लुक़ात में बेहतरी के अपने वाअदे और ज़िम्मेदारी को पूरा करते रहना चाहिए। इन के इस ब्यान से ज़ाहिर होता है कि वो जल्द ही तात्तुल के शिकार अमरीकी दौरे को अमली शक्ल देने का इरादा रखते हैं । ताहम उन्हों ने ये नहीं बताया कि वो कब अमरीका जाऐंगे। एक सरकारी चीनी अख़बार चाइना डेली ने लिखा है कि वाशिंगटन का दौरा अहम है।

अख़बार के मुताबिक़ इस दौरे से शि जीनपीनग की सयासी साख बेहतर होगी। वाशिंगटन हुक्काम को भी दीगर ममालिक के बारे में जानने में बहुत दिलचस्पी रहती है। शि जीनपीनग ने कहा कि वो जल्द ही नायब अमरीकी सदर जो बाईडन की दावत पर अमरीका का दौरा करेंगे। मेरे ख़्याल में ये दौरा अमरीका के साथ रवाबित को मज़ीद बेहतर बनाने में अहम किरदार अदा कर सकेगा।

Top Stories