आलमी यौम-ए- एड्स के मौक़ा पर स्कूलों‍ व‍ कॉलेजों के तलबा की रैली

आलमी यौम-ए- एड्स के मौक़ा पर स्कूलों‍ व‍ कॉलेजों के तलबा की रैली

यौमे आलमी एड्स के मौक़ा पर स्कूलों‍ व‍ कॉलेजों के तलबा ने शमसाबाद में एड्स बेदारी मुहिम रैली निकाली। रैली में तलबा ने प्ले कार्ड्स थामे हुए बस स्टैंड में इख़तताम किया। इंडियन मेडीकल एसोसिएशन शमसाबाद की जानिब से भी डॉक्टरों ने र

यौमे आलमी एड्स के मौक़ा पर स्कूलों‍ व‍ कॉलेजों के तलबा ने शमसाबाद में एड्स बेदारी मुहिम रैली निकाली। रैली में तलबा ने प्ले कार्ड्स थामे हुए बस स्टैंड में इख़तताम किया। इंडियन मेडीकल एसोसिएशन शमसाबाद की जानिब से भी डॉक्टरों ने रैली में शिरकत की। शमसाबाद बस स्टैंड में तलबा ने इंसानी ज़ंजीर बनाई।

डाक्टर प्रेम राज इंडियन मैडीकल एसोसिएशन शमसाबाद सदर ने अपनी मोख़ातबत में कहा कि एड्स जो तेज़ी से फैल रहा है उस को रोकने के लिए अवाम में बेदारी ज़रूरी है। एड्स इंसान को अंदर से इस के तमाम आज़ा को बर्बाद करके मौत के क़रीब ले जाता है। स्कूल-व-कॉलेजों के निसाब के ज़रिये तलबा में बेदारी पैदा करना ज़रूरी है। रियासत में 5 लाख से ज़ाइद अफ़राद एड्स में मुबतला है।

डाक्टर सत्यनारायना, डाक्टर राम कृष्णा रेड्डी, डाक्टर सुधीर, डाक्टर सत्यम यादव, डाक्टर अमरेन्द्र, डाक्टर इंदिरा, डाक्टर शिवराम नायक, डाक्टर शंकर के इलावा मुख़्तलिफ़ स्कूल्स और कॉलिजेस के तलबा और असातिज़ा ने शिरकत की।

Top Stories