Wednesday , December 13 2017

आलमी सतह पर दहश्तगर्दी केख़िलाफ़ लखनऊ के शहरियों का अमन मार्च

लखनऊ। 1एप्रैल‌ (सियासत न्यूज़)। आलमी सतह पर दहश्तगर्दी के वाक़ियात में मुसलसल इज़ाफे पर आज लखनऊ के शहरियों ने अपनी गहिरी तशवीश का इज़हार करते हुए एक बड़ा अमन मार्च निकाला। ये अमन मार्च मक़बरा सआदत अली ख़ान, कैसरबाग से निकला जिस का इख़त

लखनऊ। 1एप्रैल‌ (सियासत न्यूज़)। आलमी सतह पर दहश्तगर्दी के वाक़ियात में मुसलसल इज़ाफे पर आज लखनऊ के शहरियों ने अपनी गहिरी तशवीश का इज़हार करते हुए एक बड़ा अमन मार्च निकाला। ये अमन मार्च मक़बरा सआदत अली ख़ान, कैसरबाग से निकला जिस का इख़तताम जी पी ओ पार्क में हुआ।

मार्च की क़ियादत शीआ फ़िर्क़ा के नौजवान आलम दीन मौलाना कलब जव्वाद नक़वी, डाक्टर गुरमीत सिंह, मौलाना सय्यद अय्यूब अशर्फ़, राम कृष्ण, वगैरह ने किया। इस मौक़े पर मुक़र्रिरीन ने दुनिया के तमाम ममालिक से अपील की कि वो दहश्तगर्दी के संगीन मसले से निमटने के लिए सख़्त-ओ-कारगर क़दम उठाएं।

मुक़र्रिरीन ने कहा कि दुनिया के किसी भी मज़हब में किसी भी मुहज़्ज़ब समाज में दहश्तगर्दी की कोई जगह नहीं है, लेकिन इस के बावजूद दहश्तगर्दी का मसला संगीन क्यों होता जा रहा है? इस का पता लगाकर इस के सद्द-ए-बाब की सख़्त ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT