Monday , December 18 2017

आलम अरब में जारी लहर मुख़ालिफ़ इसराईल और मुख़ालिफ़ जमहूरीयत :इसराईल

यरूशलम २५ नवंबर ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आज़म इसराईल बॆंजामिन् नॆतनयहु ने अरब ममालिक में जारी बग़ावत की ताईद पर मग़रिबी क़ाइदीन को शदीद तन्क़ीदों का निशाना बनाया । उन्होंने इलाक़ा की तबदील हो रही सूरत-ए-हाल पर मग़रिबी ममालिक के इख़तियार करदा रवै

यरूशलम २५ नवंबर ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आज़म इसराईल बॆंजामिन् नॆतनयहु ने अरब ममालिक में जारी बग़ावत की ताईद पर मग़रिबी क़ाइदीन को शदीद तन्क़ीदों का निशाना बनाया । उन्होंने इलाक़ा की तबदील हो रही सूरत-ए-हाल पर मग़रिबी ममालिक के इख़तियार करदा रवैय्या को नामुनासिब क़रार दिया और कहा कि आलिम अरब की मौजूदा सूरत-ए-हाल उन्हें तरक़्क़ी की सिम्त नहीं ले जा रही है बल्कि वो मज़ीद पसमांदगी का शिकार हो रहे हैं ।

नॆतनयहु ने दावा किया कि अरब क़ाइदीन इस इन्क़िलाब का अंदाज़ा करने में नाकाम रहे जबकि उन्हों ने हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल का क़बल अज़ वक़्त क़ियास करने का सहरा ख़ुद अपने सर बांधते हुए कहा कि आलिम अरब में जारी ये तबदीली दरअसल इस्लामी , मुख़ालिफ़ मग़रिब , मुख़ालिफ़ आज़ादाना पालिसी , मुख़ालिफ़ इसराईल और मुख़ालिफ़ जमहूरीयत है।

फरवरी में जिस वक़्त मिस्र के अवाम क़ाहिरा की सड़कों पर निकल आए तब तबसरा निगारों यहां तक कि इसराईल के बाअज़ अप्पोज़ीशन अरकान ने कहा था कि हम आज़ादाना पालिसीयों और तरक़्क़ी के एक नए दौर का सामना कर रहे हैं । नतन याहू ने कहाकि जब उन्हों ने हक़ीक़ी बात पेश की तो ये कहा गया कि वो अवाम को ख़ौफ़ज़दा करने की कोशिश कर रहे हैं ।

इस के इलावा तारीख़ के ग़लत रास्ते पर हैं और उन्हें ये अंदाज़ा नहीं कि हालात किस नहज पर जा रहे हैं। नतन याहू ने आज इसराईली पार्लीमैंट में इलाक़ा की सूरत-ए-हाल पर सालाना जायज़ा पेश करते हुए कहा कि आज उन (नतन याहू ) का मौक़िफ़ दरुस्त साबित होचुका है । उन्हों ने मग़रिबी क़ाइदीन बिलख़सूस सदर अमरीका बारक ओबामा पर तन्क़ीद की जिन्हों ने हसनी मुबारक को मुस्ताफ़ी होने केलिए मजबूर किया था ।

TOPPOPULARRECENT