Wednesday , May 23 2018

आलम अरब में रमज़ान उल-मुबारक का आज आग़ाज़

दुबई /31 जुलाई (एजैंसीज़) सऊदी अरब के बिशमोल ख़लीज के पूरे इलाक़े में पैर से मुक़द्दस माह रमज़ान उल-मुबारक का आग़ाज़ होगा। उलमाए इकराम ने सऊदी अरब , कुवैत , क़ुतर और मुत्तहदा अरब इमारात में कल से माह रमज़ान उल-मुबारक के आग़ाज़ का ऐलान किया है । उ

दुबई /31 जुलाई (एजैंसीज़) सऊदी अरब के बिशमोल ख़लीज के पूरे इलाक़े में पैर से मुक़द्दस माह रमज़ान उल-मुबारक का आग़ाज़ होगा। उलमाए इकराम ने सऊदी अरब , कुवैत , क़ुतर और मुत्तहदा अरब इमारात में कल से माह रमज़ान उल-मुबारक के आग़ाज़ का ऐलान किया है । उन्हों ने बताया है कि हफ़्ता को चांद नज़र नहीं आया चुनांचे अदम रवैय्यत की बिना इतवार को /30 शाबान अलमाज़म मुक़र्रर थी और पीर को यक्म रमज़ान उल-मुबारक होगी । मौसूला इत्तिलाआत से तौसीक़ होती है कि सऊदी अरब में भी बेशतर दीगर ख़लीजी ममालिक की तरह कल से ही माह रमज़ान का आग़ाज़ हो रहा है। मिस्र, लुबनान, यमन, कुवैत और क़ुतर ने भी तौसीक़ की है कि रमज़ान का कल से आग़ाज़ होगा। ख़लीजी ममालिक में शिद्दत की गर्मी है और सह्रता इफ़तार का वक़फ़ा 14 घंटे से ज़्यादा रहेगा ।
हिर्म शरीफ़ में रमज़ान केलिए वसीअ तर इंतिज़ामात मुकम्मल
मक्का मुअज़्ज़मा 31 जुलाई (एजैंसीज़) मुक़द्दस माह रमज़ान का ममलकत सऊदी अरब में कल से आग़ाज़ होरहा है। मक्का मुअज़्ज़मा और मदीना मुनव्वरा के मुक़ामी ओहदेदारों ने आज़मीन उमरा की ज़बरदस्त तादाद की देख भाल के तमाम इंतिज़ामात मुकम्मल करलिए हैं। वज़ारत हज में 50 लाख से ज़्यादा उमरा के वीज़े जारीया साल इजरा किए हैं और उम्मीद है कि माह रमज़ान के दौरान सालाना उमरा सीज़न के उरूज पर पहुंचने तक 140 से ज़्यादा ममालिक से 55 लाख आज़मीन उमरा मक्का मुअज़्ज़मा पहुंचेंगे। आज़मीन उमरा की कसीर तादाद माह रमज़ान का आख़िरी अशरा मक्का मुअज़्ज़मा में गुज़ारने की ख़ाहिशमंद होती है। खासतौर पर शब क़दर के मौक़ा पर वो हरमैन शरीफ़ैन में मौजूद रहने को तर्जीह देते हैं। सऊदी अरब के वज़ीर हज डाक्टर फ़वाद उल्फ़ा रस्सी ने कहा कि फ़िलहाल मक्का मुअज़्ज़मा और मदीना मुनव्वरा में ढाई लाख आज़मीन उमरा मौजूद हैं वो इन 11 लाख आज़मीन उमरा में शामिल हैं जिन के लिए वीज़ा उमरा पहले ही जारी किए गए थे। उन्हों ने कहा कि उम्दा ख़िदमात फ़राहम करनेवाली तमाम कंपनीयों मैं आज़मीन उमरा को मुक़द्दस माह रमज़ान में मुम्किना हद तक बेहतरीन ख़िदमात फ़राहम करने के इंतिज़ामात मुकम्मल करलिए हैं। बसों के बेड़े में गुज़श्ता साल की बनिसबत जारीया साल 700 बसों का इज़ाफ़ा किया गया है। चुनांचे ये बसें अब 19,700 होगई हैं। सरबराह पुलिस मेजर जनरल जज़ा अलामन ने कहा कि 10 हज़ार मुलाज़मीन पुलिस ताय्युनात किए गए हैं।
क़हतज़दा अफ़्रीक़ी ममालिक को सऊदी इमदाद
रियाज़ 31 जुलाई (एजैंसीज़) सऊदी अरब में अफ़्रीक़ा के क़हतज़दा इलाक़ा के ममालिक को 22 करोड़ 50 लाख सऊदी रयाल बतौर अतीया दीए हैं क्योंकि यहां ज़बरदस्त क़हत से लाखों अफ़राद मुतास्सिर हैं। दीगर ख़लीजी ममालिक ने भी अफ़्रीक़ी ममालिक को अतीए फ़राहम करने में पेशरफ़त की है। जहां पाँच लाख से ज़्यादा बच्चे फ़ौरी मदद के मुस्तहकम हैं उन्हें ग़िज़ाई अजनास और दवाओं की शदीद ज़रूरत है। इन क़हतज़दा ममालिक में हब्श, सोमालीया, कीनीया, जबूती और अरीटीरया शामिल हैं। इन तमाम ममालिक ने सऊदी इमदाद पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया है। हब्श में सऊदी सिफ़ारतख़ाना के नाज़िम उल-उमूर मुहम्मद अली ने इत्तिला दी कि सूरत-ए-हाल दिन बह दिन अबतर होती जा रही है।

TOPPOPULARRECENT