Saturday , December 16 2017

आल इंडिया मुस्लिम फ्रंट के ज़ेरए‍ एहतेमाम फ़्री आई कैंप का इनइक़ाद

शहीद एजूकेशनल वीलफेर ट्रस्ट ने आल इंडिया मुस्लिम फ्रंट के तआवुन से 10 नवंबर को आज़म फंक्शन हाल मुग़ल पूरा में ज़ेर-ए-सदारत मुहम्मद उसमान शहीद ऐडवोकेट सदर फ्रंट अज़ीमुश्शाने पैमाने पर फ़्री आई कैंप मुनाक़िद किया जिस में मुलक गीर शौहरत

शहीद एजूकेशनल वीलफेर ट्रस्ट ने आल इंडिया मुस्लिम फ्रंट के तआवुन से 10 नवंबर को आज़म फंक्शन हाल मुग़ल पूरा में ज़ेर-ए-सदारत मुहम्मद उसमान शहीद ऐडवोकेट सदर फ्रंट अज़ीमुश्शाने पैमाने पर फ़्री आई कैंप मुनाक़िद किया जिस में मुलक गीर शौहरत के हामिल डाक्टर अलताफ़ अकबर FRCS और डाक्टर मिसिज़ नाज़िया अलताफ़ एमबी बी एस ने 500 से ज़ाइद मरीज़ों का मुफ़्त मइना क्ये । इस कैंप में बाद मइना के मरीज़ों में दवाएं मुफ़्त तक़सीम की गयों ।

इस के अलावा 1 दिसम्बर 2012 बवक़्त 11 बजे दिन बमुक़ाम आज़म फंक्शन हाल ऐनकों की तक़सीम-ए-अमल में आए जो ट्रस्ट की तरफ से मुफ़्त तक़सीम की जाएंगी ।

रूबी टी वी , ऐच एमिटी वे और साक्षी टी वी चैनल्स ने इस कैंप की रिकार्डिंग की । कैंप की इब्तेदा में जनाब उसमान शहीद ने मुख़ातब करते हुए कहा के शहीद ट्रस्ट निहायत ख़ामोशी से ग़ैर सयासी बुनियादों पर बिलालेहाज़ मज़हब मिल्लत गरबा य‌तीम मुस्तहिक़ अफ़राद के अलावा तलबा और तालबात की मदद कररहा है ।

TOPPOPULARRECENT