Saturday , December 16 2017

आशूर ख़ाना में आतिशज़दगी,इलाक़ा रैनबाज़ार में कशीदगी

हैदराबाद 10 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) रैन बाज़ार में पेश आए एक वाक़िया में आशूरख़ाना इमाम बाड़ा मेंअचानक आग लगने के सबब हल्की सी कशीदगी पैदा होगई । बताया जाता है कि आज दोपहर मुक़ामी अफ़राद ने आशूर ख़ाना से धुआँ निकलता हुआ देख कर पुलि

हैदराबाद 10 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) रैन बाज़ार में पेश आए एक वाक़िया में आशूरख़ाना इमाम बाड़ा मेंअचानक आग लगने के सबब हल्की सी कशीदगी पैदा होगई । बताया जाता है कि आज दोपहर मुक़ामी अफ़राद ने आशूर ख़ाना से धुआँ निकलता हुआ देख कर पुलिस को इत्तिला दी जिस के बाद पुलिस टीम वहां पर पहूंच कर फ़ायर इंजन को तलब करलिया और आग पर क़ाबू पालिया गया । इस वाक़िया में वहां पर मौजूद फ़र्नीचर ,कारपेटस और दीगर अश्या ख़ाकसतर होगईं । आग लगने की इत्तिला पर पुलिस ने इलाक़ामें रिया पड ऐक्शण फ़ोर्स को मुतय्यन करदिया और गशत में शिद्दत बढ़ा दी ।

जवाइंट कमिशनर मिस्टर महेश भगवत ने आशूर ख़ाना पहूंच कर मुआइना किया । हैदराबाद सिटी पुलिस का सुराग़ रसानी दस्ता क्लोज़ टीम भी पहूंच गई और जाय हादिसा से नमूने हासिल किए । मालूम हुआ है कि वाक़िया के दौरान वक़्फ़ बोर्ड का मुतय्यन वाच मैन हैदर मौजूद नहीं था । जवाइंट कमिशनर एस पी मिस्टर नवीन चंद ने भी जाय वक़ूअ पहूंच कर मालूमात हासिल कि। आग लगने की इत्तिला मिलने पर हुजूम जमा होने की वजह से टास्क फ़ोर्स साउथ ज़ोन टीम को भी मुतय्यन किया गया था । आशूर ख़ाना मनीजिंग कमेटी के सदर मिस्टर मुस्तफा अली ने बताया कि उन्हों ने साबिक़ में वक़्फ़ बोर्ड और दीगरओहदेदारों से नुमाइंदगी करते हुए इस आशूर ख़ाना की हिसारबंदी का मुतालिबा किया था।

इस सिलसिले में रब्त पैदा किए जाने पर डी सी पी साउथ ज़ोन मिस्टर मनीष कुमार सिन्हा ने बताया कि आग लगने की वजह मालूम नहीं होसकी है लेकिन रैन बाज़ार पुलिस ने इस सिलसिले में ताअज़ीरात-ए-हिंद दफ़ा 436 के तहत मुक़द्दमा दर्ज करके तहक़ीक़ात काआग़ाज़ करदिया । उन्हों ने मज़ीद बताया कि एहतियाती तौर पर आशूर ख़ाना के क़रीब एक पुलिस पिकिट भी मुतय्यन की गई है ।

TOPPOPULARRECENT