Sunday , December 17 2017

आसाम : जिहादी सरगर्मीयों के केसेस एन आई ए को हवालगी

हुकूमत आसाम इस रियासत में जिहादी सरगर्मीयों से मुताल्लिक़ मामलों को क़ौमी तहक़ीक़ाती एजेन्सी एन आई ए के हवाले करदेगी जैसा कि चीफ़ मिनिस्टर तरूण गोगोई के आज यहां तलब करदा ला ऐंड आर्डर जायज़ा इजलास में फ़ैसला किया गया है। एक हुकूमती बय

हुकूमत आसाम इस रियासत में जिहादी सरगर्मीयों से मुताल्लिक़ मामलों को क़ौमी तहक़ीक़ाती एजेन्सी एन आई ए के हवाले करदेगी जैसा कि चीफ़ मिनिस्टर तरूण गोगोई के आज यहां तलब करदा ला ऐंड आर्डर जायज़ा इजलास में फ़ैसला किया गया है। एक हुकूमती बयान में कहा गया कि मीटिंग में इस तरह के केसेस एन आई ए के सपुर्द करदेने का फ़ैसला हुआ है ताकि उन मामलों की जामि जांच होसके, क्योंकि इस के बैन-उल-अक़वामी असरात होते हैं।

गोगोई ने ओहदेदारों को मुख़ालिफ़ क़ौम सरगर्मीयों के ख़िलाफ़ तमाम मुम्किना इक़दामात करने की हिदायत दी है। उन्होंने कहा कि हमें मुख़ालिफ़ क़ौम अनासिर के नापाक अज़ाइम को नाकाम बनाने के लिए भरपूर इक़दामात करने होंगे। हम क़ौमी सलामती और क़ौमी सालमीयत पर मुफ़ाहमत नहीं करेंगे।

आज की मीटिंग में रियासत की मजमूई ला ऐंड आर्डर सूरत-ए-हाल का भी जायज़ा लिया और इस में दीगर के बिशमोल दाख़िला और पोलीटिक्ल प्रिंसिपल सैक्रेटरी, डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस, ऐडीशनल डी जी पी-ला ऐंड आर्डर ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT