Wednesday , December 13 2017

आसाम में चाय के बाग़ान के मुसलमान मालिक का क़त्ल

तेज़पुर, १४ नवंबर ( पीटीआई) आसाम के ज़िला वीनितपुर में मुज़ाकरात की मुख़ालिफ़त करने वाले शोरिश पसंदों के एक ग्रुप ने चाय के बाग़ात ( बागान) के एक मालिक को गोली मारकर हलाक कर दिया । महालक्ष्मी टी स्टेट के मालिक आदिल अल रहमान पर नैशनल डेमोक्

तेज़पुर, १४ नवंबर ( पीटीआई) आसाम के ज़िला वीनितपुर में मुज़ाकरात की मुख़ालिफ़त करने वाले शोरिश पसंदों के एक ग्रुप ने चाय के बाग़ात ( बागान) के एक मालिक को गोली मारकर हलाक कर दिया । महालक्ष्मी टी स्टेट के मालिक आदिल अल रहमान पर नैशनल डेमोक्रेटिक फ्रंट आफ़ बोडोलैंड के एक ग्रुप ने 15 राउंड फ़ायर किए ।

उस वक़्त आदिल अल रहमान अपने सिक्योरिटी गार्ड्स के साथ गाड़ी पर जा रहे थे । आदिल अल रहमान मौक़ा पर ही हलाक हो गए जबकि इन का सिक्योरिटी गार्ड शदीद तौर पर ज़ख्मी हुआ जिसे गोहाटी मेडीकल कालेज हॉस्पिटल में शरीक किया गया । इस वाक़िया के बाद सीनीयर सियोल और पुलिस ओहदेदारान मौक़ा-ए-वारदात पर पहुंच गए ।

याद रहे कि आसाम में हालात अब भी खराब हैं । सोनीया गांधी का दौरा भी बेफ़ैज़ साबित हुआ जबकि मुसलमानों पर हमलों का सिलसिला भी जारी है । आदिल अल रहमान एक मालदार शख़्स थे उन्हें भी बख्शा नहीं गया जिस से ये अंदाज़ा लगाया जा सकता है कि ग़रीब और नादार मुसलमानों के तहफ़्फ़ुज़ का क्या हाल होगा । वज़ीर-ए-आला तरूण गोगोई एक नाकारा क़ाइद साबित हुए हैं लेकिन हैरतअंगेज़ तौर पर उन की बर्ख़ास्तगी के मुतालिबा में शिद्दत पैदा नहीं हुई है ।

TOPPOPULARRECENT