Thursday , December 14 2017

आसाम में तशद्दुद की सी बी आई तहक़ीक़ात करने मुस्लिम नुमाइंदा तंज़ीम का मुतालिबा

चीफ़ मिनिस्टर तरूण गोगोई बरवक़्त इक़दामात ना करने से सूरत-ए-हाल अबतर गै़रक़ानूनी नक़ल मुक़ाम करने वाले ज़िम्मेदार : बी जे पी

चीफ़ मिनिस्टर तरूण गोगोई बरवक़्त इक़दामात ना करने से सूरत-ए-हाल अबतर गै़रक़ानूनी नक़ल मुक़ाम करने वाले ज़िम्मेदार : बी जे पी
बोडोलैंड की एक मुस्लिम तंज़ीम ने आसाम के बाअज़ अज़ला में फूट पड़े तशद्दुद की बुनियादी वजूहात का पता चलाने केलिए मर्कज़ी एजैंसीयों के ज़रीया तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया । बोडोलैंड इलाक़ाई कौंसल की मज़हबी अक़ल्लीयती कौंसल जनरल सैक्रेटरी अलाउद्दीन अली ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इस्तिफ़सार किया कि ये तशद्दुद आख़िर किस तरह शुरू हुआ और इस के पसेपर्दा कौन ज़िम्मेदार हैं ? अब तक किसी ने भी ये जवाब नहीं दिया है हुकूमत आसाम को इन फ़सादाद की फ़ौरी तहक़ीक़ात का हुक्म देना चाहीए और मर्कज़ी एजैंसी जैसे सी बी आई तहक़ीक़ात के ज़रीया हक़ायक़ मंज़रे आम पर लाए जा सकते हैं ।

उन्हों ने कहा कि तमाम फ़िरक़े बिशमोल बोडो और अक़लीतींबरसहा बरस से फ़िर्कावाराना हम आहंगी के साथ रहते आरहे हैं । उन्हों ने बताया कि बोडो अवाम की क़ुर्बानीयों और ग़ैर बोडो अवाम की हमदर्दी और ताईद के ज़रीया बोडोलैंड इलाक़ाई कौंसल क़ायम की गई । उन्हों ने तशद्दुद रोकने केलिए फ़ौरी इक़दामात ना करने पर रियास्ती हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया । उन्हों ने कहा कि इबतिदाई वाक़ियात पर फ़ौरी कार्रवाई करने में तरूण गोगोई ने सुस्त रवी का मुज़ाहरा किया और इस की वजह से तशद्दुद तेज़ी से भड़क उठा ।

उन्हों ने बाअज़ गोशों से आइद किए जाने वाले इन इल्ज़ामात को भी मुस्तर्द करदिया कि बाअज़ बंगला देशी अनासिर तशद्दुद के पसेपर्दा मुलव्वस हैं । उन्हों ने महलोकीन के विरसा को फी कस तीन लाख रुपय और ज़ख़मीयों को दो लाख रुपय ऐक्स अशया का मुतालिबा किया । अलाउद्दीन अली ने कहा कि रियास्ती हुकूमत और बोडोलैंड इलाक़ाई कौंसल को मिलकर मुतास्सिरा अफ़राद की इन के मकानात वापसी और जायदाद-ओ-इमलाक की तबाही पर मुआवज़ा की फ़राहमी यक़ीनी बनानी चाहीए ।

लोअर आसाम के अज़ला में नक़ल मुक़ाम करने वालों अक़ल्लीयतों बोडोज़ में पेश आई झड़पों में अब तक 41 अफ़राद हलाक होचुके हैं । इस दौरान बी जे पी ने लोअर आसाम में तशद्दुद को रोकने केलिए बरवक़्त इक़दामात ना करने पर तरूण गोगोई हुकूमत को मौरिद इल्ज़ाम ठहराया । पार्टी क़ौमी जनरल सैक्रेटरी वजए गोविल ने कहाकि अगर बरवक़्त इक़दामात किए जाते तो सूरत-ए-हाल इस क़दर अबतर ना होती ।उन्हों ने कहा कि कोंग्रेस की इत्तिहादी जमात बोडोलैंड पीपल्ज़ फ्रंट ने भी हुकूमत पर बरवक़्त इक़दामात ना करने पर तन्क़ीद की है । उन्हों ने 6जुलाई को पेश आए वाक़िया की मूसिर तहक़ीक़ात भी ना कराने का रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया । नामालूम बंदूक़ बर्दारों ने ज़िला को करा झा रुके अनतीहारा टाॶन में दो स्टूडैंटस लीडर्स को गोली मारकर हलाक और एक को ज़ख़मी करदिया था । शुबा किया जाता है कि इस वाक़िया के बाद कोकराझार और पड़ोसी अज़ला में तशद्दुद भड़क उठा। इस के बाद ही 20जुलाई को जवाए पर गाॶं में ग़ीरकारकरद बोडोलैंड लिबरेशन टाईगर्स के चार साबिक़ अरकान को हलाक किया गया ।

TOPPOPULARRECENT