Saturday , November 18 2017
Home / Khaas Khabar / आसाम में तशद्दुद जारी

आसाम में तशद्दुद जारी

आसाम में आज छटे दिन भी तशद्दुद जारी रहा और मज़ीदा एक शख़्स की पुलिस फायरिंग में हलाकत के बाद महलोकीन ( मरने वालो ) की जुमला ( कुल) तादाद 44 हो गई है। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह हफ़्ता को मुतास्सिरा( प्रभावित) इलाक़ों का दौरा करेंगे ताकि सूरत-ए-

आसाम में आज छटे दिन भी तशद्दुद जारी रहा और मज़ीदा एक शख़्स की पुलिस फायरिंग में हलाकत के बाद महलोकीन ( मरने वालो ) की जुमला ( कुल) तादाद 44 हो गई है। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह हफ़्ता को मुतास्सिरा( प्रभावित) इलाक़ों का दौरा करेंगे ताकि सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया जा सके।

चीफ़ मिनिस्टर तरूण गोगोई ने दावा किया है कि सूरत-ए-हाल में बेहतरी हो रही है और उन्होंने रियासत की सूरत-ए-हाल को धमाको क़रार देने पर मीडीया को हदफ़ ( निशाना) तन्क़ीद बनाया। तशद्दुद से बुरी तरह मुतास्सिरा ज़िला कोकराझार में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का ( अनिश्चित कालीन) कर्फ़यू और ज़िला चेरिंग और ज़िला धोबरी में रात का कर्फ़यू बरक़रार रखा गया है।

तक़रीबन 2 लाख अफ़राद ( लोग) 150 रीलीफ़ कैम्पों में पनाह लेने पर मजबूर हैं और 11 अफ़राद हनूज़ ( अभी) लापता हैं। ट्रेन ख़िदमात गुज़श्ता दो दिन से मुकम्मल बंद थीं लेकिन आज तीन ख़ुसूसी ट्रेन चलाई गईं, एक नई दिल्ली, दूसरी कोलकता और तीसरी ट्रेन बैंगलोर के लिए थी ताकि फंसे हुए मुसाफ़िरो ( यात्रीयों) को राहत मिल सके।

तरूण गोगोई आज सुबह यहां पहूंचे। उन्होंने कहा कि फ़सादाद में हलाक होने ( मरने) वालों की तादाद आज 44 तक पहूंच गई है क्योंकि ज़िला चिरिंग में मज़ीद 3 अम्वात ( मौते) हुईं जबकि धोबरी में एक शख़्स हलाक हो गया। उन्हों ने बताया कि 11 अफ़राद हनूज़ ( अभी तक) लापता हैं।

इस के इलावा तशद्दुद की वजह से 2 लाख से ज़ाइद ( ज़्यादा) अफ़राद बेघर हो गए। आई जी पी (ला ऐंड आर्डर) एल आर भशनोई ने बताया कि कोकराझार ज़िला एग्ज़ीक्यूटिव मजिस्ट्रेट बिपुल साईकिया आज नामालूम शरपसंदों के हमले में ज़ख्मी हो गए और उन की गाड़ी को बुरी तरह नुक़्सान पहूँचा।

वो आज रीलीफ़ कैंप्स जा रहे थे कि रास्ते में उन पर हमला कर दिया गया। तरूण गोगोई ने दावा किया है कि आसाम में सूरत-ए-हाल को धमाको क़रार देते हुए ये कहना कि आसाम जल रहा है , ग़लत है। उन्हों ने इबतिदाई स्कियोरटी कोताही का एतराफ़ किया और कहा कि ख़ातिरख्वाह स्कियोरिटी फोर्सेस बिशमोल फ़ौज की ताय्युनाती / तैनाती से सूरत-ए-हाल बतदरीज (पहले से) बेहतर हो रही है।

तरूण गोगोई मीडीया के एक गोशा ( कोण) के रोल पर काफ़ी ब्रहम ( क्रोधित) दिखाई दे रहे थे। उन्हों ने कहा कि आसाम में 28 अज़ला ( जिले) हैं और अगर सिर्फ 4 अज़ला में तशद्दुद हो तो इस का मतलब ये है कि सारी रियासत जल रही है। उन्होंने मीडीया से ज़िम्मा दाराना रोल अदा करने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT