आसाम में ताज़ा तशद्दुद एक हलाक , 2 ज़ख़मी

आसाम में ताज़ा तशद्दुद एक हलाक , 2 ज़ख़मी
ज़ीरीं आसाम के अज़ला में आज फिर तशद्दुद फूट पड़ा जिस के नतीजा में धोबरी में एक शख़्स हलाक और दो ज़ख़मी होगए और कोकराझार मैं एहितजाजियों ने क़ौमी शाहराह पर मुज़ाहरा करते हुए ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त (आवा जाही)रोक दी। पुलिस ने बताया क

ज़ीरीं आसाम के अज़ला में आज फिर तशद्दुद फूट पड़ा जिस के नतीजा में धोबरी में एक शख़्स हलाक और दो ज़ख़मी होगए और कोकराझार मैं एहितजाजियों ने क़ौमी शाहराह पर मुज़ाहरा करते हुए ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त (आवा जाही)रोक दी। पुलिस ने बताया कि धोबरी ज़िला में आज सुबह एक शख़्स की नाश दस्तयाब हुई जिस के जिस्म पर ज़ख़मों के निशान थे।

इस तरह 19 जुलाई से शुरू हुए फ़सादात में महलूकीन की तादाद बढ़ कर 87 होगई है। ये शख़्स जिस की नाश आज दस्तयाब हुई कल से लापता था। जैसे ही नाश मिलने की इत्तिला आम हुई, ब्रहम एहितजाजी क़ौमी शाहराह नंबर 31 पर जमा होगए और मुज़ाहरा करते हुए ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त (आवा जाही)रोक दी।

बादअज़ां पुलिस ने नाश को पोस्टमार्टम के लिए हासिल करते हुए मुज़ाहिरीन को मुंतशिर करदिया। ज़िला कोकराझार में नामालूम अश्रार ने दो अफ़राद बशमोल एक ख़ातून पर हमला करके उन्हें ज़ख़मी करदिया। ज़ख़मीयों को सिविल हॉस्पिटल में शरीक किया गया है।

Top Stories