Friday , December 15 2017

आसाम में मुख़्तलिफ़ तबक़ात में एतिमाद की बहाली नागुज़ीर

हैदराबाद२२ । अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : सी पी आई ऐम ने आसाम मेंफ़िर्कावाराना फ़सादाद और मुस्लमानों के ख़िलाफ़ मंसूबा बंद अंदाज़ में मज़ालिम की सख़्त मुज़म्मत की । रीलीफ़ कैम्पों में रहने वाले मुतास्सिरीन के साथ इज़हार-ए-हमदर्दी क

हैदराबाद२२ । अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : सी पी आई ऐम ने आसाम मेंफ़िर्कावाराना फ़सादाद और मुस्लमानों के ख़िलाफ़ मंसूबा बंद अंदाज़ में मज़ालिम की सख़्त मुज़म्मत की । रीलीफ़ कैम्पों में रहने वाले मुतास्सिरीन के साथ इज़हार-ए-हमदर्दी करते हुए हुकूमत से मुतालिबा किया कि इन में ख़ौफ़-ओ-हिरास की कैफ़ीयत दूर करे । इस के इलावा इन में एतिमाद बहाल करते हुए अपने मकानात को वापसी यक़ीनी बनाई जानी चाहिए ।

पार्टी के साबिक़ रुकन पार्लीमैंट मिस्टर पी मधु ने गुज़श्ता माह सी पी ऐम पोलीट ब्यूरो इजलास में मनज़ोरा क़रारदाद का हवाला देते हुए कहा कि मर्कज़ और हुकूमत आसाम के ताहाल इक़दामात नाकाफ़ी हैं । उन्हों ने कहा कि मुतास्सिरा अवाम जहां तकलीफ़ में ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं वहीं अफ़्वाहों का बाज़ार गर्म करते हुए शुमाल मशरिक़ी रियास्तों केअवाम में शदीद बेचैनी पैदा करदी गई । इस के नतीजा में मुख़्तलिफ़ रियास्तों में रहने वाले अवाम अपने आबाई मुक़ामात को वापिस होने लगे और एक बोहरान की कैफ़ीयत पैदा हो गई ।

उन्हों ने कहा कि बिलख़सूस रियासत आसाम का अलमीया ये है कि यहां की सयासी जमातें अवाम को तक़सीम करती हैं इस के नतीजा में अवामी वहदत को कमज़ोर बनाया जा रहा है और ये रविष अवाम को बार बार तशद्दुद की तरफ़ माइल करती है । उन्हों ने पार्टी वफ़द के आसाम से मुतास्सिरा इलाक़ों के दौरा की भी तफ़सील बताई और कहा कि इस वक़्त अवामी एतिमाद की बहाली अव्वलीन तर्जीह होनी चाहिए ।

उन्हों ने बताया कि सी पी ऐम ने डॉक्टर्स की एक टीम रीलीफ़ कैम्पों को रवाना की है । मिस्टर पी मधु ने मुतास्सिरा इलाक़ों के मुख़्तलिफ़ तबक़ात से भी मुत्तहिद रहने की अपील की ।

TOPPOPULARRECENT