Saturday , December 16 2017

आसाराम की अदालती तहवील में तौसीअ

मुतनाज़ा मज़हबी रहनुमा आसाराम बापू जिस पर एक नाबालिग़ लड़की पर जिन्सी हमला करने का इल्ज़ाम है हनूज़ जेल में रहेंगे क्योंकि एक मुक़ामी अदालत ने उनकी अदालती तहवील में मज़ीद 14 दिन की तौसीअ करदी है । आसाराम और उनके क़रीबी बाएतिमाद साथी शेव

मुतनाज़ा मज़हबी रहनुमा आसाराम बापू जिस पर एक नाबालिग़ लड़की पर जिन्सी हमला करने का इल्ज़ाम है हनूज़ जेल में रहेंगे क्योंकि एक मुक़ामी अदालत ने उनकी अदालती तहवील में मज़ीद 14 दिन की तौसीअ करदी है । आसाराम और उनके क़रीबी बाएतिमाद साथी शेवा को डिस्ट्रिक्ट ऐंड सैशन जज के इजलास पर पेश किया गया था जहां मजिस्ट्रेट मनोज कुमार वियास ने उनकी अदालती तहवील में तौसीअ करदी।

72 साला आसाराम को एक‌ सितंबर को एक लड़की पर जिन्सी हमला करने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार किया गया था। इस ने मजिस्ट्रेट से दरख़ास्त की कि उनके डाक्टर को जेल में उन से मुलाक़ात की इजाज़त दी जाये ताहम मजिस्ट्रेट ने वकील सफ़ाई की ग़ैरमौजूदगी में इस मसले पर तबसरा करने से इनकार कर दिया।

आसाराम बापू के वकील सफ़ाई ने हाईकोर्ट में एक दरख़ास्त ज़मानत पेश करदी थी जिसकी समाअत आज मुक़र्रर है। आसाराम की गिरफ़्तारी के बाद लड़की ने उन के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज करवाते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि उन्होंने जोधपुर के आश्रम में इस पर जिन्सी हमला किया था।

TOPPOPULARRECENT