Monday , December 11 2017

आसाराम के हामीयों के एहतेजाज पर लोक सभा में शोर-ओ-गुल

जे डी यू अरकान-ए‍पार्लियामेंट से आसाराम के हामीयों की मुलाक़ात, तफ़तीश केलिए गैरहाज़िरी पर गिरफ़्तारी का अंदेशा

जे डी यू अरकान-ए‍पार्लियामेंट से आसाराम के हामीयों की मुलाक़ात, तफ़तीश केलिए गैरहाज़िरी पर गिरफ़्तारी का अंदेशा

जे डी यू के अरकान-ए‍-पार्लियामेंट ने लोक सभा में आसाराम बापू के चंद हामीयों के जे डी यू के सदर शरद यादव की क़ियामगाह के रूबरू मुबय्यना एहतेजाज के सिलसिले में हंगामा खड़ा कर दिया। 2 बजे दिन ऐवान की कार्रवाई का आग़ाज़ होते ही जे डी यू के अरकान-ए‍पार्लियामेंट राजीव रंजन सिंह लल्लन की ज़ेर-ए-क़ियादत ये मसला उठाते हुए हुकूमत से जवाबतलब करने लगे।

इस तबदीली से नावाक़िफ़ मर्कज़ी वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर कमलनाथ ने कहा कि ये मसला अरकान की तरफ‌ से इंतेहाई अहम होने की सूरत में और आजलाना नौईयत का होने पर उठाया जा सकता है जिस पर बादअज़ां ग़ौर किया जाएगा। उन्होंने दरख़ास्त की कि जे डी यू अरकान बैठ जाएं और ऐवान को हुसूल अराज़ी पर मुबाहिसा के आग़ाज़ की इजाज़त दें लेकिन जे डी यू अरकान ने एहतेजाज जारी रखा जिस पर स्पीकर मीरा कुमारी ने कहा कि वो अरकान के उठाए हुए मसले से ख़ुद भी नावाक़िफ़ हैं।

उन्होंने कहा कि अरकान को ये मसला उठाने की इत्तेला इजलास के आग़ाज़ से कम अज़ कम 5 मिनट पहले देने चाहीए थी, लेकिन अरकान‍-ए‍-पार्लियामेंट का एहतेजाज जारी रहने पर शरद यादव को मुख़ातिब करने की इजाज़त दी गई। शरद यादव ने कहा कि मुतनाज़ा मज़हबी रहनुमा के चंद हामी उनके मकान पर पहुंचे और एहतेजाजी मुज़ाहरा करते हुए मुतालिबा करने लगे कि इस मसले पर लोक सभा में बेहस करवाई जाये।

शरद यादव ने कहा कि इस मसले पर बेहस की जा सकती है क्योंकि ऐवान में आज अहम कार्यवाहीयां अंजाम दी जानी हैं और हुसूल अराज़ी क़ानून की मंज़ूरी भी मुतवक़्क़े है। उन्होंने अपने पार्टी अरकान से तआवुन की अपील की। आर जे डी क़ाइद लालू प्रसाद यादव ने भी आसाराम बापू और उनके हामीयों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया।आसाराम बापू के हामीयों ने जे डी यू के सदर शरद यादव से मुलाक़ात की और उन से ख़ाहिश की कि वो ख़ुदसाख़ता मज़हबी रहनुमा के ख़िलाफ़ लोक सभा में किए हुए तबसरे से दसतबरदारी इख़तियार करलीं।

TOPPOPULARRECENT