Tuesday , November 21 2017
Home / Hyderabad News / आज़मीने हज की रवानगी के इंतेज़ामात को बेहतर और यक़ीनी बनाने का अज़म

आज़मीने हज की रवानगी के इंतेज़ामात को बेहतर और यक़ीनी बनाने का अज़म

सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद श्रीमती जी डी अरूना ने आज हज हाउज़ नामपल्ली पहुंच कर हज कैंप के इंतेज़ामात का जायज़ा लिया। उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी कि जल्द अज़ जल्द कैंप की तैयारी का काम मुकम्मल कर लिया जाए ताकि 31 अगस्त से रिपोर्ट करने वाले आज़मीन को क़ियाम के सिलसिले में कोई दुशवारी ना हो।

सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद ने मीडिया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हुकूमत बेहतर से बेहतर इंतेज़ामात के हक़ में है और उन्हें उम्मीद है कि जारीया साल कम वक़्त में आज़मीने हज की रवानगी के प्रोग्राम के बावजूद बेहतर इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाया जाएगा।

जी डी अरूना ने हज कैंप के मुख़्तलिफ़ हिस्सों का मुआइना किया और हज कमेटी के स्पेशल ऑफीसर प्रोफ़ेसर एस ए शकूर से मालूमात हासिल की। उन्होंने आज़मीन की रिपोर्टिंग, लगेज, कस्टम्स, इमीग्रेशन से लेकर रवानगी तक के तमाम मराहिल का जायज़ा लिया।

सेक्रेट्री ने हज हाउज़ से मुत्तसिल ज़ेरे तामीर कॉम्प्लेक्स में रिहायश के इंतेज़ामात का मुआइना किया और बारिश के इमकानात के पेशे नज़र तमाम एहतेयाती इक़दामात की हिदायत दी।

श्रीमती जी डी अरूना कल 29 अगस्त को शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट पर हज टर्मिनल का मुआइना करेंगी। हज कैंप के दौरा के मौक़ा पर डायरेक्टर अक़लीयती बहबूद एम जे अकबर के इलावा दीगर ओहदेदार भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT