Saturday , December 16 2017

आज़मीन उमरा को सऊदी अरब में ज़ाइद मुद्दत तक क़ियाम की सहूलत

सऊदी अरब ने एक पुरअज़्म उमरा सयाहती प्रोग्राम का ऐलान किया है। जिस का आग़ाज़ 4 दिसंबर (यक्म सिफ़र) से होगा। सऊदी कमीशन बराए सयाहत के सदर शहज़ादा सुलतान बिन सलमान ने ऐलान किया कि 65 ममालिक से ताल्लुक़ रखने वाले ज़ाइरीन उमरा इस प्रोग्राम से इ

सऊदी अरब ने एक पुरअज़्म उमरा सयाहती प्रोग्राम का ऐलान किया है। जिस का आग़ाज़ 4 दिसंबर (यक्म सिफ़र) से होगा। सऊदी कमीशन बराए सयाहत के सदर शहज़ादा सुलतान बिन सलमान ने ऐलान किया कि 65 ममालिक से ताल्लुक़ रखने वाले ज़ाइरीन उमरा इस प्रोग्राम से इस्तिफ़ादा कर सकते हैं जिस में हज, उमोर हज , ख़ारेजा और दाख़िला वज़ारतों का मुशतर्का पैकेज भी शामिल रहेगा।

शहज़ादा सुलतान जो मुल्क अबदुल्लाह मदीनतुल इक्तेसाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत कर रहे थे, कहा कि इस ज़िमन में एक समझौता किया गया है। जदीद मरबूत निज़ाम के ज़रीया उमरा और सयाहती वीज़ा को मरबूत किया जाएगा जिससे लाखों आज़मीन उमरा को सहूलत पहूंचेगी जो हर साल उमरा के लिए ममलकत पहुँचते हैं। शहज़ादा सुलतान ने कहा कि फ़हरिस्त में शामिल ममालिक के आज़मीन को वीज़ा में मुक़र्ररा मुद्दत गुज़र जाने के बावजूद मज़ीद कुछ वक़्त गुज़ारते हुए तारीख़ी मुक़ामात-ओ-तफ़रीही मराकज़ देखने का मौक़ा फ़राहम किया जाएगा।

उमरा वीज़ा की मुद्दत गुज़रने के बाद इस वीज़े को सयाहती वीज़े में तबदील कर दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT