Friday , December 15 2017

आज़मीन हज के पासपोर्ट मसाइल को हल करने का तीक़न

रियासती हज कमेटी आंधरा प्रदेश के तवस्सुत से मक्का मुकर्रमा जाने वाले आज़मीन हज करीमनगर के लिए हज दरख़ास्त फॉर्म्स की रस्म इजराई तक़रीब अल्हाज मुहम्मद रियाज़ अली रिज़वी जर्नलिस्ट-ओ-सदर ज़िला हज सोसाइटी करीमनगर की सदारत में मुस्लि

रियासती हज कमेटी आंधरा प्रदेश के तवस्सुत से मक्का मुकर्रमा जाने वाले आज़मीन हज करीमनगर के लिए हज दरख़ास्त फॉर्म्स की रस्म इजराई तक़रीब अल्हाज मुहम्मद रियाज़ अली रिज़वी जर्नलिस्ट-ओ-सदर ज़िला हज सोसाइटी करीमनगर की सदारत में मुस्लिम शादी ख़ाना करीमनगर में मुनाक़िद हुई। इस मौक़ा पर मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से ज़िला सुप्रीटेंडेंट आफ़ पुलिस करीमनगर डाक्टर रवींद्र ने हज दरख़ास्त फ़ार्म की इजराई अमल में लाते हुए आज़मीन हज को मुख़ातिब करते हुए कहा कि इस्लाम के बुनियादी अरकान में से हज पांचवां रुकन है और हर मुस्लमान की हया दिली ख़ाहिश होती है कि वो ज़िंदगी में एक मर्तबा हज की सआदत हासिल करे। उन्होंने उर्दू ज़बान में ख़िताब करते हुए कहा कि ज़िला से गुज़श्ता 350 हाजियों ने हज की सआदत हासिल की थी जोकि एक ख़ुश आइन्दा बात है और मेरी भी ये तमन्ना है कि ज़िला के तमाम आज़मीन हज का क़ुरआ अंदाज़ी में नाम निकल आए ।

उन्हों ने ज़िला हज सोसायटी सदर मुहम्मद रियाज़ अली रिज़्वी और अरकान हज सोसायटी के तमाम ज़िम्मेदारों को मुबारकबाद पेश करते हुए कहा कि गुज़श्ता कई साल से बेलौस रज़ाकाराना तौर पर आज़मीन हज की ख़िदमत करना काबिल-ए-सिताइश है । उन्होंने मुहम्मद रियाज़ अली रिज़वी सदर ज़िला हज सोसाइटी करीमनगर की इस तजवीज़ से इत्तेफ़ाक़ करते हुए कहा कि वो पासपोर्ट इंक़्वायरी जल्द से जल्द करवाकर आज़मीन हज को जल्द से जल्द पासपोर्ट दिलाने में बेहतर इक़दामात करेंगे ।

मुफ़्ती नदीम ए लदेन सिद्दीकी तर्जुमान अहले सुन्नत वा अलजमात करीमनगर ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि हिंदूस्तान आलमी सतह पर इंडोनेशिया के बाद दूसरा मुल्क है जहां से ज़्यादा आज़मीन हज मुक़द्दस फ़रीज़ा हज की अदाएगी के लिए मक्का मुकर्रमा जाते हैं । उन्होंने कहा कि हिंदूस्तान में वो तमाम सहूलतें मुस्लमानों को हासिल हैं जिसकी बिना पर आज हम फ़ख़र से कह सकते हैं कि हम हिंदूस्तानी हैं । अल्हाज मुहम्मद रियाज़ अली रिज़्वी सदर ज़िला हज सोसायटी करीमनगर ने मुख़ातिब करते हुए ज़िला सुप्रीटेंडेंट आफ़ पुलिस करीमनगर डाक्टर जी रवींद्र की तवज्जा आज़मीन हज के इन मसाइल पर मबज़ूल करवाई कि पासपोर्ट जारी करने के लिए पुलिस इंक़्वायरी बरवक़्त ना होने पर सफ़र हज तर्क करना पड़ता है । आम तौर पर आज़मीन हज हज़रात को इस मसला पर शदीद दुश्वारियों का सामना है । लिहाज़ा ज़िला एस पी डाक्टर रवींद्र Clearance Report रवाना करने के लिए अहकामात जारी करें ।

प्रोग्राम का आग़ाज़ मौलाना अल्हाज अबू उल-कलाम मिस्बा ही ख़तीब-ओ-इमाम मस्जिद सवाराँ करीमनगर की कीरात कलाम पाक से हुआ । मसऊद अली अकबर शरीक मोतमिद हज सोसायटी ने कार्रवाई अंजाम देने के साथ साथ नात ए पाक का नज़राना पेश किया। इस मौक़ा पर मज़हर मुहीउद्दीन साजिद , डाक्टर मुहम्मद इस्माईल अल्हाज सैयद अलीम उद्दीन नायब सदूर , मुहम्मद फैयाज़ अली रिज़्वी आर्गेनाईज़र सेक्रेटरी हज सोसायटी , मुहम्मद साजिद अली सिद्दीकी सेक्रेटरी शोबा नशर-ओ-इशाअत हज सोसायटी , मुहम्मद अकरम अली सेक्रेटरी हज सोसायटी , मुहसिन मुही उद्दीन जर्नलिस्ट , सैयद इमाम उद्दीन जर्नलिस्ट-ओ-दीगर मौजूद थे । गोदावरी खिन्नी राम गनडम के इलावा आज़मीन हज की कसीर तादाद ने दरख़ास्त फ़ार्म हासिल किए । अगर कोई दूसरे आज़मीन हज भी दरख़ास्त हासिल करना हो तो दफ़्तर हज सोसायटी करीमनगर मुहल्ला सवाराँ से दरख़ास्त फ़ार्म हासिल कर सकते हैं ।

TOPPOPULARRECENT