Sunday , December 17 2017

आज़म गढ़ और वाराण‌सी में तरक़्क़ीयाती कामों का तक़ाबुल

आज़म गढ़ बी जे पी ने इक़्तेदार के हुसूल के लिए झूटे वादे किए थे : समाजवादी पार्टी

आज़म गढ़

बी जे पी ने इक़्तेदार के हुसूल के लिए झूटे वादे किए थे : समाजवादी पार्टी

इक़्तेदार के हुसूल के लिए झूटे वादे करने का बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद करते हुए समाजवादी पार्टी ने आज कहा कि उनकी पार्टी वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के हलक़ा वाराणसी और समाजवादी पार्टी सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव ने हलक़ा लोक सभा आज़म गढ़ में गुज़िश्ता एक साल के दौरान अंजाम दिए गए तरक़्क़ीयाती कामों का तक़ाबुल किया।

उत्तरप्रदेश पी एम डब्लयू वज़ीर वपाल सिंह यादव ने अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि जो लोग तमाम किस्म के वादे करके इक़्तेदार पर आते हैं, 8 माह गुज़रने के बाद भी इन वादों को पूरा नहीं किए। वाराण‌सी में अंजाम दिए गए तरक़्क़ीयाती कामों और आज़म गढ़ की तरक़्क़ीयाती का तक़ाबुल किया जाये तो ये हक़ीक़त मुनकशिफ़ होगी कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और मुलाय‌म सिंह यादव के हलक़ों में तरक़्क़ी का ग्राफ़ मुख़्तलिफ़ है।

मुलाय‌म सिंह यादव ने इस ज़िले में मजमूई तरक़्क़ी के काम अंजाम दिए हैं जैसे पलों की तामीर और सड़कों की मरम्मत, दीगर कामों की अंजाम देही की तवील फ़हरिस्त पाई जाती है। हुकूमत उत्तरप्रदेश ने इन तरक़्क़ीयाती कामों को बख़ूबी अंजाम दिया है। एक सवाल के जवाब में शिवपाल यादव ने कहा कि रियासत में फ़र्टीलाइज़र की क़िल्लत पाई जाती है लेकिन ये मर्कज़ की ग़लत पालिसीयों का नतीजा है जिस की वजह से बाज़ अज़ला में ये खाद दस्तियाब नहीं है। समाजवादी पार्टी सदर 6 फरवरी को आज़म गढ़ पहूंच रहे हैं। गुज़िश्ता साल लोक सभा इंतेख़ाबात में कामयाबी के बाद ये पहला दौरा है। उनके हमराह चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव भी होंगे|

TOPPOPULARRECENT