Monday , December 18 2017

आफ़रीदी और ब्रॉड की शिरकत ग़ैर यक़ीनी, पोलार्ड वर्ल्ड कप से बाहर

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम जुमा की सुबह आई सी सी टी 20 वर्ल्ड के लिए लाहौर से ढाका रवाना होरही है लेकिन टूर्नामेंट से क़बल पाकिस्तानी टीम को ज़ख़मी खिलाड़ियों के मसाइल दरपेश हैं। ऑलराउंडर शाहिद आफ़रीदी के ज़ख़म के हवाले से ग़ैर यक़ीनी सूरत

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम जुमा की सुबह आई सी सी टी 20 वर्ल्ड के लिए लाहौर से ढाका रवाना होरही है लेकिन टूर्नामेंट से क़बल पाकिस्तानी टीम को ज़ख़मी खिलाड़ियों के मसाइल दरपेश हैं। ऑलराउंडर शाहिद आफ़रीदी के ज़ख़म के हवाले से ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल मौजूद है।

फ़िटनेस मसाइल से परेशान ऑल राउंडर‌ और एशिया कप के हीरो शाहिद ख़ान आफ़रीदी पाकिस्तान टीम के साथ ढाका नहीं जाऐंगे। ताहम पी सी बी को उम्मीद है कि 21 मार्च को पहले मैच से क़बल आफ़रीदी फिट हो जाऐंगे। पी सी बी ने उनकी टीम में शमूलियत को फ़िटनेस से अलग‌ कर दिया है। इमकान है कि वो फ़िटनेस टेस्ट पास करने के बाद तीन से चार दिन की देर से बंगलादेश पहुंच जाऐंगे।

स्टार ऑलराउंडर पुर उम्मीद हैं कि वो टी 20 वर्ल्ड कप में हिस्सा लेंगे। इंग्लिश क्रिकेट टीम को भी अपने कप्तान इस्टीवरट ब्रॉड की फ़िटनेस के मुताल्लिक़ भी तशवीश लाहक़ है क्योंकि वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ तीन मुक़ाबलों टी 20 सीरीज़ के पहले मुक़ाबला में ज़ख़मी होने के बाद ब्रॉड मेज़बान टीम के ख़िलाफ़ दीगर दो मुक़ाबलों में शिरकत से महरूम होचुके हैं।

वेस्ट इंडीज़ क्रिकेट टीम के जारिहाना ऑल राउंडर केरन पोलार्ड ज़ख़मों के मसाइल के बाइस टी 20 वर्ल्ड कप नहीं खेल सकेंगे। पोलार्ड को चयारेटी फुटबॉल मैच महंगा पड़ गया क्योंकि इस मुक़ाबले में घुटने को ज़ख़मी करवाने की वजह से बंगलादेश में होने वाले आई सी सी टी 20 वर्ल्ड कप से बाहर होगए हैं।

पेचीदा नौईयत के ज़ख़म की वजह से वो इंगलैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ भी नहीं खेल सके हैं। 26 साला केरन पोलार्ड चयारेटी फुटबॉल मैच खेलने के दौरान घुटने की तकलीफ़ में मुबतला होगए हैं और अभी तक वो इस तकलीफ़ से राहत हासिल नहीं कर सके हैं। अपने एक बयान में उन्होंने कहा कि वो पुरउम्मीद थे कि फ़िटनेस मसाइल से जल्द छुटकारा हासिल कर लेंगे और टी 20 वर्ल्ड कप के इंतिख़ाब के लिए दस्तयाब होंगे लेकिन बदक़िस्मती से ऐसा नहीं हो सका।

पोलार्ड ने कहा कि हर खिलाड़ी की तरह मेरी भी ख़ाहिश थी कि वर्ल्ड कप में शिरकत करूं लेकिन मेगा ईवंट से बाहर होने पर बहुत मायूस हूँ।

TOPPOPULARRECENT