Tuesday , December 12 2017

आफ़रीदी का सब से ज़्यादा मैन आफ़ दी मैच एवार्ड लेने का रिकार्ड

गयाना । 17 जुलाई : पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के ऑलराउंडर शाहिद आफ़रीदी ने अपनी टीम पाकिस्तान के लिए सब से ज़्यादा मैन आफ़ दी मैच एवार्ड लेने का रिकार्ड अपने नाम करलिया है

गयाना । 17 जुलाई : पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के ऑलराउंडर शाहिद आफ़रीदी ने अपनी टीम पाकिस्तान के लिए सब से ज़्यादा मैन आफ़ दी मैच एवार्ड लेने का रिकार्ड अपने नाम करलिया है

इस दौर में उन्होंने टीम के साबिक़ ओपनर सईद अनवर का रिकार्ड तोड़ दिया है। 355 वन्डे मुक़ाबलों में ये 30 वां मौक़ा था जब शाहिद आफ़रीदी मैच के बेहतरीन खिलाड़ी का एवार्ड हासिल किया।

ये भी पाकिस्तान के लिए एक रिकार्ड है। वन्डे में सब से ज़्यादा मैन आफ़ दी मैच के एवार्ड्स हिंदुस्तान के सचिन तेंदुलकर ने हासिल किए हैं जिन्होंने 463 मुक़ाबलों में 62 मर्तबा मैन आफ़ दी मैच का एज़ाज़ हासिल किया। दूसरे मुक़ाम पर 48 एवार्ड्स के साथ श्रीलंका के संत जयसूर्या, तीसरे मुक़ाम पर 33 एवार्ड्स के साथ जैक कैलिस , चौथे मुक़ाम पर 32 एवार्ड्स के साथ रिक्की पोंटिंग ,पांचवें मुक़ाम पर 31 एवार्ड्स के साथ वेवीन रिचर्ड्स, छठे मुक़ाम पर 31 एवार्ड्स के साथ गंगोली , सातवें मुक़ाम पर 30 एवार्ड्स के साथ ब्राइन लारा , आठवीं मुक़ाम पर 30 एवार्ड्स के साथ अरविंद एडी सिल्वा , नौवीं मुक़ाम पर इतने ही एवार्ड्स हासिल करके शाहिद आफ़रीदी और दसवीं मुक़ाम पर 28 मर्तबा मर्द मैदान क़रार पाकर सईद अनवर मौजूद हैं।

वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ पहले वन्डे मैच में शाहिद आफ़रीदी ने शानदार कारकर्दगी का मुज़ाहरा किया। ये पहला मौक़ा नहीं कि है जब ऑल राउंडर टीम से बाहर होकर वापिस आए और फ़तह गीर कारकर्दगी पेश की। शाहिद आफ़रीदी को कम बैक किंग कहा जा सकता है।

उन्हों ने ख़ारिज होकर टीम में वापिस आने के बाद अपने पहले मैच में उमूमन यादगार खेल पेश करके नाक़िदीन को बेहतरीन जवाब दिया है। केरियर में ये आठवां मौक़ा था कि जब वो कम अज़ कम एक सीरीज़ के लिए टीम से ख़ारिज हुए और इस के पहले मैच में उन्होंने सात मर्तबा बैटिंग की और चार निस्फ़ सेंचुरियों की मदद से मजमूई तौर पर 46.85 फ़ी इन्निंगज़ की औसत से रंस‌ स्कोर किए। साथ ही 23 विकटें हासिल कीं। उन्होंने इन आठ मुक़ाबलों में चार मर्तबा मैन आफ़ दी मैच एवार्ड्स हासिल किए।

TOPPOPULARRECENT