Monday , December 11 2017

इंजिनीयरिंग‌ की तालीम में पेशावराना ज़ाबता अख़लाक़ और इंसानी इक़दार

हैदराबाद ०६ सितंबर : ( रास्त ) : नवाब शाह आलम ख़ां इंजीनीयरिंग कॉलिज मेंअसातिज़ा के लिए एक वर्कशॉप 3 सितंबर बउनवान इंजीनीयरिंग की तालीम में पेशा वाराना ज़ाबता अख़लाक़ और इंसानी इक़दार मुनाक़िद हुआ । इस वर्कशॉप में पैनल डिस्कशन कीस

हैदराबाद ०६ सितंबर : ( रास्त ) : नवाब शाह आलम ख़ां इंजीनीयरिंग कॉलिज मेंअसातिज़ा के लिए एक वर्कशॉप 3 सितंबर बउनवान इंजीनीयरिंग की तालीम में पेशा वाराना ज़ाबता अख़लाक़ और इंसानी इक़दार मुनाक़िद हुआ । इस वर्कशॉप में पैनल डिस्कशन कीसदारत प्रोफ़ैसर बी आर शास्त्री , डीन अरोरा इंजीनीयरिंग कॉलिज भू नगीर ने की । ख़ुसूसी मेहमान की हैसियत से प्रोफ़ैसर जी वे सुबह राव‌ परनसपाल मेघना इंजीनीयरिंग कॉलिज घटकीसर ने की । ख़ुसूसी मेहमान की हैसियत से प्रोफ़ैसर जी वे सुबह राव‌ परनसपाल मेघना इंजीनीयरिंग कॉलिज , घटकीसर ने शिरकत की ।

इस वर्कशॉप में नवाब शाह आलम ख़ां इंजीनीयरिंग कॉलिज के असातिज़ा ने सरगर्म हिस्सा लिया । परनसपाल नागा प्रसाद ने मेहमान शुरका का इस्तिक़बाल किया । कॉलिज की सीनईर फैकल्टी प्रोफ़ैसर मीर मुअज़्ज़मअली , प्रोफ़ैसर मुज़फ़्फ़र अहमद , प्रोफ़ैसर लक्ष्मी नरसिम्हा ने भी इस वर्कशॉप से ख़िताब किया ।

तमाम मुक़र्ररीन ने इस बात पर ज़ोर दिया कि इंजीनीयरिंग की तालीम केमक़ासिद में इंसानी फ़लाह-ओ-बहबूद को मुक़द्दम और पेशा वाराना उसूलों को मल्हूज़ रखना चाहिए ।

इन उसूलों-ओ-इक़दार को इंजीनीयरिंग की तालीम के निसाब में लाज़िमन शामिल किया जाना चाहीए । इस बात पर भी ज़ोर दिया गया कि इंजीनीयरिंग कॉलिजस मैं तलबा-ए-को अमली महारत का हासिल करना नागुज़ीर है ।

तलबा-ए-की कारकर्दगी को जांचने के तरीक़ों पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया । आख़िर में वाइस परनसपाल प्रोफ़ैसर सय्यद फ़ारूक़ अनवार ने तमाम शुरका को पेशा वाराना ज़ाबता अख़लाक़ और इंसानी इक़दार की पासदारी का अह्द दिलाया । रज़ा अहमद ख़ां एसोसी ऐट प्रोफ़ैसर ने बहैसीयत आर्गेनाईज़र प्रोग्राम की कार्रवाई चलाई और शुरका का शुक्रिया अदा किया ।।

TOPPOPULARRECENT